28 Aralık 2010 Salı

Tüy Saçılmasını Azaltan Tarak: Furminator

Köpekler ve kedilerdeki tüy saçılması ve dökülmesini önlemek amacıyla üretilmiş Furminator taraklardan geçtiğimiz günlerde bir arkadaşımla sohbet ederken haberim oldu. Arkadaşım bu tarakla köpeğini haftada yalnızca bir kez taradığını ve evdeki tüylerin miktarında büyük oranda azalma olduğunu söyledi.

Geçen hafta ben de Jessie'ye Furminator tarak aldım ve normalde her gün taradığım oğluşumu o zamandan beri yalnızca bir kez taradım. Son zamanlarda tüy dökülmemiz pek yoktu ama yine de evi sık sık süpürme ihtiyacı hissediyordum. Geçen haftadan beri pek süpürmemiş olmama rağmen ortalıktan pek tüy toplamadım. Sanırım gerçekten de baya işe yarıyor. Ürünle ilgili internetten biraz araştırma yapınca oldukça popüler ve tavsiye edilen bir tarak olduğunu gördüm.

Tüy saçılması ve dökülmesinden muzdarip olanlara önerebileceğim bir tarak. Furminator internet sitesinde tarakların özellikleri şu şekilde belirtilmiş;

Ev hayvanınız size teşekkür edecektir. Eviniz size teşekkür edecektir.
Patentli FURminator Tüy Alıcı, ev hayvanı sahiplerinin ortak şikayeti olan ve allerjiye yol açtığı bilinen saçılmaya hazır cansız ve gevşek tüyleri çabuk ve kolayca alır (keserek değil). Aletin paslanmaz çelikten yapılmış uygun ağzı ile tüyün üzerindeki ölü gevşek tabaka sıyırılır ve tüye zarar vermeden toplanır.

* Tüy saçılmasını %90 azaltır
* Uzun ve kısa kıllı köpekler ve kediler içindir
* Ölü kılları ve alt tabakadaki ulaşamadığınız kılları kolayca ve çabukça çıkarır
* Diğer fırça ve taraklardan çok daha iyi iş görür
* Ergonomiktir
* Tarak kısmı paslanmaz çeliktir