CanPet siparişimle ilgili şikayetlerimi sizlerle BU YAZIDA paylaşmıştım. Geçen bu süre zarfında(2 hafta) CanPet'den ses soluk çıkmamıştı, ta ki düne kadar.

Dün bir bey beni arayarak konuyla ilgili detaylı bilgi aldı. Kendisine olan biteni detaylıca anlattım, o da sabırla dinledi. Bana benim telefonda görüşüp, mail yoluyla iletişim kurmaya çalıştığım bayan müşteri hizmetleri yetkilisinin işine son verildiğini bildirdi. Söylediğine göre söz konusu bayanla ilgili çok fazla şikayet almışlar. Benden özür dileyerek yapabileceği bir şey olup olmadığını sordu. Ben de bu saatten sonra artık olanın olmuş olduğunu ama yine de aradığı için teşekkür ettiğimi söyledim. Müşteri politikasına yönelik iyi yönde çalışıp düzeltici önlemler alan bir firma zaten ne yapabileceğini bana sormazdı. Geçmişte de kalmış olsa yaşadığım sorunları unutturmak için müşteri geri kazanımına yönelik aksiyon alırdı.

Umarım yeni çalışanlarıyla aynı sorunları yaşamazlar ve bundan sonra kimse mağdur olmaz.



Mirsu her akşam Jessie'yle oynamaya gelen, sitemizin güzel mi güzel fıstıklarından biri. Sabahtan akşama kadar saat kaç diye soruyormuş ve akşam saat 6 oldu mu hemen oyun alanımıza koşuyormuş..:)

Gün içinde bazen havuzda karşılaşıyoruz ve ilk işi bana Jessie'yi sormak oluyor. Her seferinde Jessie'yi de havuza götürmemi istiyor, hatta yakında site yönetimine havuzda bir gün de köpek günü olsun diye giderse şaşmayacağım..:) İşte tatlışların ufacık bir videosu..:)

video



Avukat eşliğinde hazırlanmış evcil hayvan sahiplendirme sözleşmesi aşlağıdadır. Çıktısı alınarak kullanılabilir.

Yavrucukları sahiplendirirken en azından bir güvence, teminat. Herkese sevgilerimizle..

Mehtap & Jessie





Utandıran Atasözleri (Köpeklerle İlgili)

Bu atasözlerimizden utanıyorum, siz ne düşünüyorsunuz?

  • İtin olduğu yere melek gelmez. 
  • İtle yatan bitle kalkar. 
  • İt ile çuvala girilmez. 
  • Köpeklerle yatan, pire ile kalkar. 
  • Köpeği kurtaran, koyunları öldürür. 
  • Köpeğin ölümü de köpekçe olur. 
  • Köpek tüyünü bırakır, huyunu bırakmaz. 
  • Dişi köpek kuyruğunu sallamayınca, erkek köpek ardına düşmez. 
  • Dişi köpek, yalanmazsa, erkek dolanmaz.



Köpeklere Fısıldayan Adam'ın ilk bölümü ve ikinci bölümü sonra 3. bölümü de paylaşıyorum.



Kedilerle köpeklerin dostluk içinde oynayan resim ve videolarına hep gıptayla bakmışımdır.Bu yüzden Jessie'nin bu resimlerdeki halleri beni ne kadar sevindirdi ve gururlandırdı anlatamam. Şunu anladım; Bir şeyin üzerine çok gidildiğinde pozitif sonuç almak zorlaşıyor. Ama biraz daha oluruna bırakıp, sakince yaklaşıldığında çözümler daha rahat gelebiliyor. 

İki örnek verebilirim. İlki yerden yemek yeme sorunumuz. Jessie yerde ne bulursa yerdi eskiden, şimdiyse birisi yemek verse bile ağzına sürmüyor. Sosis, salam dahi denedim ve dışarıda olunca ağzına bile almadı. İkinci sorunsa kediler. Kedi kovalamaması için eskiden yapmadığımı bırakmadım, her türlü yöntemi denedim ama kediler hep daha cazipleşti sanırım ben uğraştıkça. Şimdiyse kedi tepki vermediği sürece oğlum onlarla deli gibi oynuyor, yalıyor, topunu paylaşıyor. Burada kedinin sakinliği de ana faktörlerden biri tabii ki. Kedi kaçsa Jessie hala kovalar diye düşünüyorum. Zamanla göreceğiz..:)



Yüksek kolesterol insanlarda olduğu gibi köpeklerde de yaygın olarak görülür. Diğer bir ismi de "Hiperlipidemi" dir.

Köpeklerde yüksek kolesterol nedenleri;
- Irksal ve genetik faktörler
- Egzersiz ve beslenme alışkanlıkları gibi yaşam tarzıyla ilgili faktörler
- Karaciğer fonksiyon bozukluğuna neden olan tıbbi durumlar
- Aşırı aktif tiroid ya da adrenalin bezi, yüksek kan şekeri, pankreas ve safra kanalı daralma iltihabı

Köpeklerde yüksek kolesterol belirtileri;
Yüksek kolesterolün nedeni ne olursa olsun belirtileri aynıdır; Nöbetler, karın ağrısı, ciltte yaralar, deride sarı/kırmızı renkli şişlikler ve sinir sistemi işlev bozuklukları. Ayrıca son dönemde yapılan bir araştırmada kendi kuyruğunu kovalayan köpeklerin yüksek kolesterolden muzdarip olmasının muhtemel olduğu belirtilmiştir. Bu araştırma kuğruğunu kovalayan ve kovalamayan 15'er köpek üzerinde yapılmıştır. Daha sonra bu köpeklerin kolesterolleri ölçülmüş ve yüksek kolesterolü olanların tamamının kuyruklarını kovaladığı görülmüştür.

Köpeklerde yüksek kolesterol teşhisi ve tedavisi; 
Köpeğinizde yüksek kolesterolden şüpheleniyorsanız onu veterinere götürerek sağlık muayenesinden geçirmeniz gerekir. 12 saat açlık sonrası yapılan bir kan testleri ile köpeğinizin kolesterol bulguları ortaya çıkar. 


Not: Bu yazı Mehtap Arslan tarafından yabancı bir makaleden çevrilmiştir. Blog adresi kaynak gösterilmedikçe alıntı yapılamaz.



Facebook'un en ünlü, en çok hayrana sahip köpekleri hangileri merak ediyor musunuz?

İşte en üst sıralardakiler;
1- BOO
2- BEAST
3- JUNIOR

Bu konudaki yazı Cesar Millan'ın web sayfasında vardı, ilk üçünü sizinle paylaşayım dedim. Cesar'ın yazısında 4. sırada gelen köpüş 500 kadar takipçiye sahip. Yani Jessie'nin sayfası burada rahatlıkla 4. sıraya yerleşebilir aslında..:) Gönlümün birincisi oğluşumun facebook sayfasını zaten biliyorsunuz..:)
JESSIE

Not: Bu arada 2. sırada yer alan BEAST Facebook'un yaratıcısı ve CEO'su Mark Zuckerberg'in köpeği..:)



Siparişimiz

Canpet'ten geçen sene ilk verdiğim siparişimde büyük sıkıntı yaşamıştım. Siparişi verir vermez havale yapmış ve havalenin yapıldığını hem mail hem de havale bildirim formu ile haber vermiş olmama rağmen ürünlerimi göndermemişlerdi. Üstelik benimle yaklaşık 1 hafta boyunca iletişime de geçmemişlerdi. Kendilerine ulaştığımda ise bana havale notunda hesap sahibinin adını yazmadığım için siparişimin geçersiz olduğunu söylemişlerdi. Oysa ki havale notu olarak sitelerinde verilen bilgi doğrultusunda sipariş numarası bilgisi yazıyordu. Sitede bu konuda başka bir bilgi yoktu. 

Uzunca bir süre ne paramı ne de siparişimi alabilmiştim. Belli bir sürenin sonunda paramı teslim alıp böylesine bir mağduriyeti tekrar yaşamamak için Canpet'den sipariş vermemiştim.

Birgün Maçka Parkı'ndan bir arkadaşım siparişlerini 
kredi kartı kullanarak Canpet'ten  verdiklerini ve şimdiye dek bir sorun yaşamadıklarını söylemişti. Ben de sitede hediye olarak verilen 1-2 ürünü almak istediğim için şansımı tekrar denemeye karar vererek kredi kartı kullanarak birkaç alışveriş yapmıştım. Bu alışverişlerimde ürünlerin geç yollanması ve iletişimsiz çalışmaları dışında büyük sıkıntılar olmamıştı. 

Geçtiğimiz hafta Perşembe günü bir sipariş daha verdim ve yine havalesini hemen yaptım. Canpet'e hem mail attım hem de havale bildirim formunu doldurdum. Ürünlerin aciliyeti olduğunu ve hemen kargolanmasını istediğimi belirttim. Cuma sabahı teyit almak için telefon açtım, zira her zamanki gibi maillerime bir cevap gelmemişti. Telefonu açan bayanın siparişten haberi yoktu, üstelik bir gün öncenin maillerine pek bakmadığını da açık açık söyledi. Kaldı ki artık ertesi gün olmuştu, işteydi, ama maillere hala bakmamıştı. Konuştuğum kişi bizzat müşteri hizmetleri yetkilisi, yani siparişlerin iletişiminden sorumlu kişiydi. Kendisi orada bulunan bir bey ile konuşarak siparişimin hazır olduğunu ama bir gün önce yollanamadığı bilgisini aldı. Arkada konuşan beyin sesini ben de duyuyordum ve "birazdan kargolayağız" dediğini net olarak duydum. 

Aslında Cuma günü gelmesini beklememe rağmen çok sorun çıkarmayarak durumu kabullendim. Telefonda konuştuğum bayandan Cumartesi kesinlikle elimde olacağı teyitini tekrar alarak biraz zor da olsa Cumartesi günü evde siparişi teslim alacak birinin olmasını organize ettim. Bu organizasyonu çok kolay yapamadığımı da belirtmek isterim. 

Peki ne oldu dersiniz? Cumartesi günü tüm gün evde beklenmesine rağmen gelen giden bir kargo olmamış. Ve sonradan öğrendim ki Canpet'in "kargolandı" teyitiyle evde beklenirken aslında  ürünler kargoya bile verilmemiş. Yani Perşembe yollanması gereken ürünler Cumartesi öğleden sonra yollanmış. Haliyle Cuma gelmesi gereken siparişim Pazartesi günü elime ulaştı. Yine kendilerine mail attım ve vermiş olduğum siparişle ilgili yorumlarımı bildirmek için benimle kontak kurulmasını ya da bana ilgili kişinin iletişim bilgilerin verilmesini istedim. Hala bir cevap alabilmiş değilim, şaşırdığımı da söyleyemeyeceğim. 

Bir daha Canpet mi? Aşağıdaki konularda bir düzeltme yapılmadan ASLA!!!

- Siparişler esnasındaki iletişimsizlik. Maillere hiçbir zaman cevap yazmıyorlar
- Müşteri hizmetleri yetkilileri yanlış bilgi veriyor. En kötüsü ise söylenen bu yalanlar sadece müşterilerin daha da mağdur olmasına yol açıyor
- Sipariş notunda yazılanlar dikkate alınmıyor
- Siparişler çoğu zaman gecikiyor ve bu konuda hiçbir bilgi verilmiyor
- Kargo numarası müşterilere bildirilmiyor (üstte listelenenler düzgün işlese hiç dert olmazdı)



Jessie'ye kapsamlı bir check-up yaptırmak uzun zamandır aklımdaydı ama bacağımı kırınca bu süreç de uzamıştı. Son iki gündür dışarıda çok nefes nefese kalınca daha fazla uzatmayayım dedim. Oğluşum bugün check-up için VETDORA'da, bu akşam da orada kalacak. Giderken arabada çok ağladı, ardımdan bakakaldı. Kuzucuğuma içim parçalandı..:( 

Az önce veterineri İbrahim Bey ile telefonda konuştum. İyi haber şu ki minik kuşumun kalp, akciğer testlerinin tamamı çok iyi çıkmış. Kan testlerinin sonuçları ise yarın çıkacakmış. Umarım onlar da iyi çıkar ve oğlum delilercesine koşarken ben de gönül rahatlığıyla seyrederim..:) 

Köpeklerin check-up'ları bizimki kadar kapsamlı olmuyor ve belli periyotlarda yapılması öneriliyor. Aksatmamanızı tavsiye ederim. Özellikle yazın bu sıcak günlerinde pekçok sağlık sorunu baş gösterebiliyor, yaptırın ki köpüşünüz oynarken sizin de içiniz rahat etsin..:) 



Related Posts with Thumbnails