10 Temmuz 2010 Cumartesi

Barf Diyetine Devam

Barf'a aynen devam ediyoruz, Jessie'ye arada bir mama da veriyorum bir anda kesmiş olmamak için. Bir de ödül olarak mama kullanıyorum. Jessie zaten mamayla arası kötü bir köpek olmadı hiç bir zaman. İnanılmaz derecede iştahlı, şu ana kadar öğün olarak verdiğim ve yemediği bir şey yok. 


Bugün brokoli haşladım sebze gereksinimini karşılamak için. Yer mi yemez mi diye tereddütlerim vardı. Haşlanır haşlanmaz meraktan ufak bir parça verdim hemen. Hapur hupur yediğini görünce içim rahat etti. Akşam da haşladığım brokoliyi öğün olarak verdim, hepsini bitirdi. 


Dikkatimi çeken ise brokoliyi de ette olduğu gibi yavaş yavaş yemesi oldu. Mama yerken çok hızlı yiyor ve 1 dakikada bitiriyor, yarısını çiğniyor yarısını yutuyor. Barf besinlerinde böyle bir problem yaşamıyoruz, sanıyorum bu yüzden doyduğunu daha çok hissediyor ve dışarıda her şeye atlamıyor, daha sakin oluyor.