18 Temmuz 2010 Pazar

Jessie'nin Son Öğrendiği Komutlar

Jessie'ye son günlerde yine yeni komutlar öğretmeye başladım. Bir süredir sürekli bildiklerinin tekrarını yapıyorduk; amacım dışarıda her dediğimi yaptırır konuma gelmekti. Ama baktım ki dışarıda dikkati her an söz dinlemesini önleyecek kadar çok dağılıyor ben de yeni komutlara tekrar başladım. Şu delikanlı halleri geçince dışarıda her dediğimi yaptırmak daha kolay olur belki.Ve son öğrendiklerimiz: Cee yap (bacaklarımın arasından kafasını kaldırıp bana bakıyor), 2 kere havla, kuyruk salla, al tasmanı yürü. 


Cee ve kuyrugu güzel öğrendi. Tasmasını alıp yürümeyi bu sabah gösterdim, yolda sabah yanımda o şekilde parka kadar yürüdü. Komik oluyor ama dikkati tasmaya yoğunlaştığı için sağa sola çok takılmıyor. 2 kere havlamayı da sabah gösterdim, tek kereyi ve yavaş havlamayı yapıyordu zaten. Şimdi üçünü karıştırmaması için bol tekrar yapmamız lazım.