20 Temmuz 2010 Salı

Nişantaşı'nın Sevgilisi Jessie

Jessie ile uzun gezilerimiz ve herkesle konuşmamızın sonucu olarak artık Nişantaşı'nda Jessie'yi bilmeyen kalmadı..:) Özellikle Vali Konağı ve çevresindeki tüm esnaf ve ev sahipleri Jessie'yi çok yakından tanıyor. Nereden geçsek biri sesleniyor, oğlum yolda giderken kafasını nereye çevireceğini şaşırıyor..:) Hem yakışıklı hem de ünlü olmak  pek zahmetli..:)

Şaka bir yana gerçekten benim tanıdığım, tanımadığım herkes bilir oldu bizi. Bugün bir cafe'de otururken bir bayan masamıza boş sandalye almaya geldi, aldıktan sonra geri gelip Jessie'ye "Jessie naber, sen çok tatlısın, tanışmıyoruz ama ben senin ne kadar akıllı olduğunu biliyorum" dedi. :) O kadar hoşuma gitti ve duygulandım ki anlatamam. :)



Ben insan ayrımı yapmam, yolda her tabakadan insanla konuşurum, çöpçü olsun, evsiz olsun ne olursa olsun bana gülümsediği sürece herkesin halini hatırını sorarım, konuşurum. Bu hep böyleydi ve çenem de düşük olduğundan ben her evden çıkışımda yarım saatlik yolu 1 saatte alırdım. Jessie geldikten sonra onun da sevecenliği ile bu durum iyice katlandı ve şimdi oğlumun da sayesinde artık bizim tanımadığımız insanlar da bizi biliyor ve selam veriyorlar. Bunun ne kadar güzel ve güven veren bir duygu olduğunu anlatamam. 


Tanıdığımız, tanımadığımız bir şekilde bizimle yolu kesişen ve bizden gülümsemesini ya da selamını eksik etmeyen herkese çooook teşekkür etmek istiyoruz, sizi seviyoruz! Jessie de herkese öpücük yollayıp, pati sallıyor..:)