17 Ağustos 2010 Salı

Ares ve Aslı'nın Tatil Anıları ile Köpek Alan Otel Önerisi

Bloğumuzun takipçilerinden Aslı geçtiğimiz hafta oğlu Ares ile tatildeydi. Gelir gelmez bizimle tatil anılarını paylaştı. Tatile köpeğinizle gitmek için rahat edebileceğiniz bir otel arıyorsanız aşağıdan devam. Bu arada Aslı'ya çok teşekkür ediyorum, tecrübeleri hepimizin işine fazlasıyla yarayacaktır :)

Ares ile ilk tatilimizi anlatmak istedim, çünkü eminim benim gibi zuzusu ile tatil yapmak isteyen ama nerede, nasıl kalırım diye tatile çıkmaktan çekinenler vardır.

Ben tatilimizi hem havasının nemsiz ve ılık rüzgarlı olması sebebi ile, hem de denizinin ısı ve tuz oranı olarak bize uyacağını düşünerek Datça'da yapmaya karar verdim. Öncelikle gidişi organize etmek gerekti. Benim için Ares'i uçak ya da otobüsün kargosuna koymak gibi bir seçenek yok, buna kesinlikle vicdanım el vermiyor. dolayısıyla araba ile gitmeye karar verdik. Malesef gidiş 12 saat sürdü, ama Ares arabaya hiç dayanamadığı için neredeyse tüm yolculuk boyunca uyudu. 


Otel olarakta internetten araştırma yapmaya başladım. Pet kabul eden otelleri aradığım zaman istedikleri kriterlere uyan tek hayvan neredeyse balık oluyor. Ama Datça'daki Marphe Hotel kesinlikle süper. Burası suit/apart ve villalardan oluşuyor. Hotelin içinde kocaman bir havuz var ve her yer yeşillik. Personelde hayvanları çok seviyor. Ayrıca kendilerininde dişi bir golden'ı var. Adı Lady. Lady 8 yaşında, bazen seviyor bazen dövüyor ama, Ares ile biz bu tutarsız tavırları dişi olmasına verdik.:) Hotel içerisinde odada ya da bahçe de serbest olarak gezdirebiliyorsunuz, sadece havuza girmelerine izin verilmiyor. Ama Ares otele vardıktan 10 dk sonra kaçıp havuza atladı, neyse ki hiç kimse bir şey demedi. Hatta odada yalnız da bırakabiliyorsunuz. 

Bir akşam Ares yorgunluktan bayılmıştı, onu odada 1-2 saat yalnız bıraktım. Havlarsa aramaları için telefonumu bıraktım, ancak hiç bir sorun çıkmadı. Hotel de kalan müşterilerin %95 i turist, yani köpeklere büyük bir sempatileri var hele golden Lara. Ama şunu da arada belirtmek isterim; Türkler halen hayvanlara karşı maalesef önyargılı. Biz Datça'da genelde bir sorun yaşamadık, hatta Ares ile tekne turuna bile çıktık. Datça'da halkın büyük bir çoğunluğu köpek besliyor, bu yüzden genelde anlayışlı davranıyorlar. Gitmek isteyenler için kaldığımız yerin linkini de vermek istiyorum, umarım sizde bizim kadar keyifli vakit geçirirsiniz. Hotelin sahibi Özlem Hanım da süper bir insan, size gezilecek yerler konusunda da rehberlik ediyor aynı zamanda. Tüm personel her zaman çok ilgili ve güler yüzlü. Burayı şiddetle tavsiye ediyorum. Temizlik vs kriterleri de oldukça iyi.

http://www.hotelmarphe.com

Buarada dönüşte Bodrum'a uğradık ve 1 gece kaldık. Ve kesinlikle bir daha gitmeme kararı aldım. Havası inanılmaz sıcak ve nemli, adeta nefes alamıyorsunuz, klimalı odadan dışarı çıkamadık. Ayrıca plajlar çok kalabalık, genelde Türkler olduğu için mutlaka insanlar ile sorun yaşıyorsunuz. Datça'da geçirdiğimiz 1 hafta boyunca her gün ayrı bir plaja gittik, hiç kimse ile sorun yaşamadık, hatta herkes Ares'e bayıldı.


Umarım bu yazı birilerinin işine yarar, inanın yüzmeyi çok seviyorlar ve suda çok mutlu oluyorlar. Onların o hali her şeye değiyor.

Sevgiler, 


Ve tatilden resimler için aynen devam edin..:)