7 Ağustos 2010 Cumartesi

Jessie Eğitime Başladı

Jessie son zamanlarda ergenliğe girmesinin de etkisiyle biraz serseri olmuş çıkmıştı. Tabii bunda benim köpeğim üzerindeki yanlış yönlendirmelerimin de etkisi vardır kesinlikle, bunu da yadsımamak lazım. Her ne kadar bir çok komutu kusursuz bir şekilde uygulasa da belli başlı konularda sorunlarımız var, bunları şöyle sıralayabiliriz;

1- Dışarıda yerde ne varsa yemek
2- Kediler
3- Zaman zaman dişi köpekler


Eğitim konusunda elimden geleni şimdiye kadar yapmış olsam da bu konuları aşmakta ve Jessie'nin her mekanda söz dinlemesini sağlamakta sorun çekmeye başladığımı farkettim. Yeme sorunu için acı spreyler denedim hatta poposuna bile vurdum ama başarılı olamadım. Kedilere yorgun olmadığı zaman atlamamasını sağlayabildim ama her zaman değil. Bu gibi sorunlar beni yormaya başlayınca profesyonel destek almaya karar verdim ve Bora Erbek ile tanışmamız bu şekilde oldu. 


Şimdiye dek 2 seans yaptık sadece ama bu seanslar benim kendimdeki eksikliklerin ve yanlışların bir kısmını görmeme yetti. "Hatalı köpek yoktur, eğitmen vardır" sözünün doğruluğuna inancım daha da pekişti, bu yüzden ben kendimi düzeltmeye devam edeceğim. Aynı doğrultuda Jessie'min de düzeleceğine inanıyorum.