2 Ekim 2010 Cumartesi

Bugünümüz ve Maçka Parkı Resimlerimiz

Haftasonu bile 6'da kalkan biri olarak bugün çok geç uyandım; 11'de..:) Bünye bu durumu kaldırmayınca baya sersemledim ve hemen spora gittim. Sonra da alışveriş, yemek falan derken eve 6'da geldim ve hemen Jessie'yi besleyip dışarı çıkardım. 

Oğluşumun sabah kahvaltısında günlük yemeğinin üçte birini vermiştim hemen dışarı çıkmayacağı için. Haşlanmış et yemişti. Geri kalan üçte ikisini de akşam pirinç bulgur pilavı ile karışık et olarak yedi. Dün bol bol sebze yediği için bugün sebze yok, onun yerine biraz önce kayısılı light yoğurt yedi, şimdi de ağzında doğal kemiklerden geviyor..:)

Bugün Cumartesi olduğu için Maçka Parkı'na gitme şansımızı hemen değerlendirdik ve gittik. Çok da iyi yaptık çünkü oradaki herkesi ve ortamımızı çok özlemiştim. Güzel oğlum da çok özlemiş olsa gerek ki kendini kime sevdireceğini şaşırdı. 

Dönüşte de evimize yakın parkımıza uğrayıp oradaki arkadaşlarımıza kısa bir merhaba deyip, 3-5 top kovalama oyunundan sonra az önce eve geldik..:) Jessie çok yorulmuş, yarım saat kadar uyudu, yoğurt vereyip diye seslendim ama zar zor ve sersem gibi kalktı.:)

Bugün telefonumu yanıma alamadım şarjı olmadığı için ama eski Maçka resimlerimizden bir kuple koyuyorum. :)