9 Ekim 2010 Cumartesi

Jessie ve Annesi'nin Yorgun Argın Halleri ve Maçka Videoları

Oğlum bugün çok mutluydu annesi tüm gün yanında olduğu için. Ben de aynı şekilde tüm günü onunla geçirmiş olmaktan dolayı en az onun kadar mutlu ve huzurluyum. Hafta içinde yağmurdan dolayı enerjisini çok atamamıştı, bu yüzden sabah havada yağmuru görmeyince hemen dışarı fırladık.

Önce Ahu'nun Petshop'una uğrayıp yağmurluk baktık sonra da çok sevdiğimiz Maçka Parkı'na gittik. Sabah 9 civarı çoktan oralardaydık ve en az 2 saat kadar koşup oynadık. Jessie parkta akşamları arkadaşlarımızla olduğumuz yerde deli gibi arkadaşlarını aradı, bulamayınca da benimle top oynamaya razı oldu..:) Eve döndüğümüzde yorgunluktan kafasını kaldıramaz hallerdeydi. Saat 4:30'a kadar da o kafa pek kalkmadı diyebilirim. Ben temizlik yaparken o yattı; o dinlendi, ben daha da yoruldum..:)

5'e doğru "hadi kalk mama" diyerek zar zor kaldırdım ve yine Maçka yollarına koyulduk. Bu sefer arkadaşları oradaydı; üstelik hayranı olduğu Ice da dahil. Önce biraz yağmur yağdı ama hemen kesildi allahtan. Jessie 1-1,5 saat kadar Ice'a kur yapıp peşinden koştuktan sonra ben ne kadar yorulduğumu farkettim ve eve doğru yola koyulduk. Kaldı ki Jessie de zar zor adım atıyordu dönüş yolunda..:) 

Sık sık oturduğumuz pastane La Vita'nın önünde Jessie birden durdu ve hep oturduğumuz masanın yanına yattı..:) Derdi yorgunluk değil, eve gitmek istememesiydi sanırım; çünkü çok daha yorgun hallerinde bile beni çekiştirme gücüne sahiptir. Hatta öyle bir güçle yattı ki çekmeme rağmen kalkmadı. Masalarda tanıdığımız insanlar vardı, ben de "hadi biraz da burada oturalım, gönlün olsun" dedim. Ben çay içtim, Jessie Süleyman Abi'sinin getirdiği 2 minik tuzluyu yerken bir yandan numaralarını sergileyip yine alkış aldı..:) Yarım saat kadar da orada oyalanıp eve geldik. Yine pek gelmek istemedi aslında, nedense bugün eve girmeme konusunda oldukça azimliydi. Aklımdan "acaba birşeyler mi sezdi de eve gitmek istemiyor" diye geçti ama şu saate kadar banyoda baya kötü bir şekilde kayıp düşmemden başka birşey olmuş değil. Onun acısını da vücut sıcak olduğundan şu an fazla hissetmiyorum ama sanırım yarın biraz acı olabilir.

Eve gelince oğlumu yine besledim yarına iyice toparlaması için, şimdi kendisi koridorda deyim yerindeyse fosur fosur uyumakta. Sanırsam ben de çok dayanamayıp biraz sonra aynı kaderi paylaşacağım. 
  • Son olarak 2 videomuzu koyalım..:) İlki top oynarken;

  • İkincisi de çok kısa bir video. Jessie enerjisini atarken;