6 Ekim 2010 Çarşamba

Jessie'nin Dünkü Sapkın Halleri

Dün akşam Jessie'nin hem kendine hem de bana işkence oldu. Eve girerken kardeşim evden çıkıyordu ve "Jessie ben çıkarken delirdi, gelmek için çok uğraştı, zar zor içeri soktum" dedi. O an hemen yukarı fırladım çünkü güzel yavrucuğum bu derece şansını zorladıysa çok tuvaleti gelmiştir diye düşündüm. Ben apartmanın kapısını açar açmaz havlamalar tüm apartmanı sardı, zira kendisi 3 kat aşağıdan benim kokumu alır ve ne kadar sessiz girersem gireyim apartmana girdiğim an "gel artık anne ağlamaları" başlar.

Uzun lafın kısası kapıyı açtım ve ne göreyim; kapının önü çiş gölü! Jessie de 2 metre ileride bana korku ve dehşet içerisinde bakmakta ve korkudan geri geri gitmekte. İçim parçalandı ve hiç kızamadım. Sadece "Hayır" dedim ve hemen aşağı indirdim. Yavru kuşumun o kadar çok çişi gelmiş ki eve de çok yapmış olmasına rağmen aşağıya rahat 3-4 lt çiş yaptı. Malum sabahın 7:00'sinden beri tutuyordu ve saat 19:30 olmuştu. Yukarı çıktık ve Jessie mamasını yerken ben de ortalığı temizledim. Sonra Jessie'yi 5-10 dakika evde oyaladım, işe yaramadığını sonradan anladığım heyecanını giderme amaçlı komutlar ve küçük oyunlar yaptık.

Nihayet dışarı çıktık ve şok; Jessie'yi hiç böyle görmemiştim desem yeridir. Sürekli heryeri kokluyor, 300-500 metre ötedeki dişi köpeklerin kokusunu alıp beni saçma sapan sokaklara sürüklüyor, vs. Elime 3 tane haşlanmış sosis almıştım ama onlara bile bakmadı. İnanılmazdı, resmen şoka girdim!

Sonra parka gittik ve Jessie'mi kapalı çimlik kısma attım. Normalde sakin sakin benimle top oynayan, toptan ve benden başka yöne bakmayan oğluşumun bu kez ne top ne de ben umurundaydık. Delicesine kapalı alandan çıkmaya çalıştı ve oradaki çitimsi demirler sivri olduğu için aklım çıktı. 5 dakika susmaksızın havladı, ne yaptıysam dikkatini çekemedim. Komutlarımı uyguluyordu ama sürekli olarak havlıyordu. O an farkettim ki karşı taraftaki çimlikte dişi bir köpek var ve tüm derdi o. Baya bir cebelleşip sonunda pes ederek Jessie'yi oraya götürdüm. Orada da sürekli deli gibi dönüp koklandı, sağdan soldan geçen dişilere gitmeye çalıştı, vs.

O an arkadaşlarımız ve köpekleri Limon, Brooklyn ve Maskara geldiler. Limon'un sahibi Mustafa Abi'ye birkaç kez "Limon yine mi cezalı" dediğim için bu kez o bana takıldı. Limon Jessie'den 6 ay büyük olduğu için onlar bu sapıklık dönemlerini yeni atlattı. Ben Jessie zaten sapık diyordum ama dünkü manzara karşısında şimdiye kadar hiç sapık değilmiş dedim.

Sonuç olarak o derece durmadı ki cezalandırıp eve götürdüm. Bu sayede akşamlık 2 saatlik gezinti ve oyununu 45 dakikayla sınırlandırmış olan oğluma o kadar kızdım ki tüm akşam suratına bakmadım. O da bana yaklaşmaya cesaret edemedi zaten suçunun fazlasıyla farkında olduğu için.
Sabah kalktığımda artık onu sevdiğimi görünce sevincinden ne yapacağını şaşırdı. Güzel yavrumu fazla sevemedim zamansızlıktan ama şimdi çok özledim. İnşallah sapkınlıkları biraz durulmuştur da bu akşam güzel güzel gezer top oynarız fıstığımla.