25 Ekim 2010 Pazartesi

Jessie'nin Evde İlk Haftasında Yediği Nane ve Veterinerde Geçen Gece

Bugün facebook sayfamızda Aslı ve Zeynep ile konuşurken aklıma gelen bir anımı paylaşmak istiyorum izninizle.

Jessie'nin evde ilk haftası, henüz 2 ay ve birkaç günlük. Ama eve geldiği ilk andan itibaren "buralar eskiden bizimmiş" modunda takılan zıpırcanım üstelik de o zamanlar uyuz olmasına rağmen inanılmaz hareketli ve hiperaktif..:)

Yavru kuşum o zamanlar da gündüzleri yalnız kalıyor. Tecrübesizlik bu ya, ben de evin her bir tarafını açıyorum bu 3 gün önce sahiplenip huyunu suyunu bilmediğim çişli bıdığa..:) Yılbaşından kısa bir süre önce olduğu için evde yılbaşı ağacı ve kocaman bir yılbaşı geyiği var. Yılbaşı geyiği ayakta durabilen kocaman bir şey, dışı peluş, içinde de sert bir şeyler var. Geyiği Jessie belki altında falan kalır diye düşünerek salondaki pencerelerden birinin içine koyuyorum ki düşürüp altında kalmasın. Pencerenin biraz ilerisinde kanepe var. Kanepe ve pencere arasında kalan kısımda da puf koltuklardan. Hatta burada tek bir puf koltuk vardı; ama ben bir diğerini de üzerine koyuyorum Jessie'nin tek bir tanesinin üzerine çıkabileceğini düşünerek. Kaldı ki o zaman miniklikten tekinin üzerine bile çıkamıyor.:)

Akşam eve geliyorum ve salona giriyorum, o da ne; sürprizzz!! Salonda yerde benim peluş kumlar içerisinde uzanıyor. Tabi ben o ana kadar o koca geyik peluşun içinin kum dolu olduğunu bilmiyorum..:) Benim tek pufa bile çıkamayan deli oğlum bir şekilde kanepeye çıkmayı başarmış, oradan nasıl yaptıysa kanepenin en üst kısmına çıkıp 2 pufun en tepesine erişmiş, oradan da pencere kenarına uzanıp geyiği indirmeyi başarmış. Tabi görmediğim için tamamen hayal ediyorum, ama başka türlü olması pek mümkün değil. Bütün gün d o geğikle sıkıntı giderip ortalığı kum yığını yapmış. Ben geyik Jessie'nin üzerine düşer derken, geyikcik canından olmuş..:)

Bununla da kalmadı. O zamanlar bende bir kanlı ishal korkusu, sürekli Jessie'nin kakasını ve çişini en hassas noktasına kadar analiz eder hallerdeyim. O akşam da benimkinin çişinde bir parça kan görmez miyim? Hemen o zamanki veterinerimiz ve çok sevdiğim arkadaşım Vetdora'dan İbrahim Bey'i arıyorum. Baya uzun süre konuşuyorum, tam rahatladım derken Jessie o an kaka yapıyor ve biraz kan da kakada çıkıyor. Kaka kan dışında normal ama ufacık bir pıhtı kan var. Apar topar Nişantaşı'ndan taksiye atlayıp Göztepe'ye gidiyoruz ve gecenin çoğunu orada geçiriyoruz. Jessie gece orada 2 kez daha kaka yapıyor ve kakasından sırf kum çıkıyor, böylelikle benim kanlı ishal korkumun yenmiş geyik kumlarından başka birşey olmadığını rahatlayarak anlıyoruz. :) Sabaha karşı eve dönerken yavrum takside kucağımda huzur içerisinde uyuyor, ben de 1-2 saat sonra işe gidecek olmanın verdiği rahatsızlık ve stres altında, ama yine de sevgiyle yavruma bakıp esniyorum.