24 Ekim 2010 Pazar

Maçka'da Kaybolan Köpekler ve Burnuma Gelen Kötü Kokular

Bu hafta Maçka Parkı'nda pekçok köpek kayboldu. Uzun zamandır parka gitmeme rağmen kayıp olayı duymuyordum, yaz döneminde daha çok köpek olmasına rağmen bildiğim kadarıyla bir kayıp vakası olmamıştı.

Son 1 günde Facebook Hayvan Severler sayfasında 2 Maçka Parkı'nda kayıp köpeğimiz var. İkisi de inanılmaz güzeller ve kimbilir aileleri ne kadar perişan. Aynı zamanda artan bu kayıplar beni biraz kuşkulandırmadı diyemem; belki de ben kötü niyetliyim bilemiyorum.

Büyük konuşmayayım ama bana kalırsa Maçka Parkı çok geniş olmasına rağmen köpek kaybetmek çok da kolay değil. Neden derseniz ilk olarak aynı saatlerde giden insanlar birbirlerini ve birbirlerinin köpeklerini tanırlar. Bir şekilde diğer köpeği görüp de bırakmaları mümkün değildir. İkinci olarak ise parkın çoğu çıkışında güvenlikler var. Kapılardan güvenliklerin gözleri önünde çıkmaları gerekir ki güvenliklerin de bırakacağını pek sanmıyorum. Güvenlik olmayan çıkışlar da var tabii, bunu da göz ardı etmemek lazım ama öyle yoğun bir trafiğe çıkıyorlar ki parkın etrafından ayrılıp da uzaklara gitmeleri oldukça güç.

Tüm bunlara ek olarak bu iki kayıp köpeğin ikisi de küçük, kısa sürede sahiplerinden ne kadar uzaklaşmış olabilirler düşündürücü. Dolayısıyla bu kayıp durumlarından biraz işkillendim. Umarım ben kötü düşünüyorumdur ve bu sene kışın Nişantaşı'nın içinde olduğunu duyduğum köpek çetesi yeniden iş başında değildir.

Bu yavrucakların en kısa sürede ailelerine kavuşup hem kendilerinin hem de ailelerinin tekrar huzura kavuşmasını dilerim.


Picasso: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150109487149546&set=o.124373907612171

Klayd: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=163497903674715&set=a.163427720348400.35626.111324518892054&ref=nf