27 Kasım 2010 Cumartesi

Jessie'min Kuyruğundaki Yara..:(

Jessie son 3-4 gündür sürekli kuyruğunun etrafında dönerek rahatsız bir şekilde dolanıp duruyordu. Birkaç kez bakmıştım ama tüylerin arasında bir şey görememiştim. Acaba pire falan mı buldu bir yerlerden diye korkup veterinere götürdüm. Veterinerimiz yurt dışında seminerde olduğu için eşi ve stajerler ilgilendi. İyice inceleyince kuyruğundaki baya da uzunca yaraları bulduk. Şimdilik bir iğne olduk ve batikon kullanıyoruz. Pazartesi veterinerimiz gelene dek beklemedeyiz.

Bugün yarayı tekrar incelediğimde üzerinin beyazlaşıp enfeksiyon gibi bir hal aldığını farkettim. Batikonu yeniledim ama normalde batikona hiç tepki vermeyen yavrum inim inim inledi. Pazar akşamki ısırılma vakamızın sonuçlarından bir diğeri olan bu durum canımı sıktı, umarım ciddi bir şey çıkmaz ve bir an evvel geçer.