18 Kasım 2010 Perşembe

Vızır Vızır Temizlik Robotuyla Dökülen Tüylere Savaş

Bu aralar aklımda dökülen tüyleri daha kolay temizlemek için yeni bir şarjlı el süpürgesi almak vardı. Ben düzenli olarak vileda ya da paspas yapıyorum ama onlar da tüyler dahil herşeyi bir taraftan diğer tarafa geçirmekten başka bir işe yaramıyor. Normal kablolu elektrik süpürgelerini ise pek pratik bulmuyorum; kablosunu tak, sürükleyip dur, vs. Hergün yapmak için zahmetli geliyor açıkçası. Bu sebeplerden dolayı ve evdeki şarjlı el süpürgemiz de bozulduğu için yeni bir tane alayım diyordum.

Bayramın ilk günü YKM'deydim ve modellere bir göz attım. Bana pratik gibi görünen şarjlı el süpürgelerinin güçlü ve kaliteli bir modelinin ne kadar ağır olduğunu görünce ufak çapta bir şok geçirdim. Hem de uçları minicik, işin yoksa saatlerce uğraş dur. Boynu bükük bir şekilde reyondan ayrılırken gözüme Arzum'un Vızır Vızır Elektrik Robotu çarptı ve aradığımın bu olduğunu anladım..:) Neden mi?

- Hem saplı hem de şarjlı, elektriğe takıp çıkarma derdi yok
- Çok hafif, kolayca heryere taşınabiliyor
- Torbasız ve temizlemesi pratik
- Ortalıkta dursa bile göze batmaz, şık ve modern görünümlü
- Gayet de ucuz olmasına rağmen oldukça yüksek çekiş gücüne sahip

Evet, bu model kalbimi çaldı ama ellerinde satış için kalmadığı için alamadım. Dönüşte yol üzerindeki diğer YKM'ye bile gittim ama orası da kapalıydı..:( Model özellikleri ve Arzum'un sayfasındaki linkini aşağıda görebilirsiniz. Alır almaz tecrübelerimi de paylaşacağım..:) 


http://www.arzum.com.tr/tr/products/?ID=126

Arzum Vızır Vızır Ultra AR438 Temizlik Robotu
4,8 V
Şarjlı, fırçalı, kablosuz kullanım
Elektronik kontrol
Toz torbasız / Şeffaf toz toplama haznesi
Max 40 dk kesintisiz kullanım
Her türlü zeminde kullanabilme özelliği
Dik ve yatık konumda saklama kolaylığı
Ergonomik tutma sapı
Renk: Şampanya, gümüş