13 Aralık 2010 Pazartesi

Jessie Pembe Kombiniyle Günün Şıkı..:)

Bu akşam dışarı çıkarken Jessie'nin kollarını ve vücudunu çamurdan koruyabilmek için ona benim bluzlarımdan birini giydirdim. Ne iyi etmişim anlatamam, ön ayaklarını tamamen kaplayan bu bluz sayesinde eve gelince inanılmaz rahat ettim. Yağmur yağmadıkça bu tarz body'lerden şaşmama kararı aldım, böylece hem rüzgara karşı korunmuş oluyor, hem de tüyleri yapış yapış çamurlar içerisinde kalmıyor. Üstelik gezerken oluşan ıslaklık ve çamurdan dolayı nemlenmediği için eve geldiğimiz zaman üzerinde zaman zaman olan garip kokudan da eser yoktu. Yalnızca patileri ve arka bacakları temizlemek yetti bu akşam, herkese tavsiye ederim. 

Jessie'nin Mango pembe body'li hallerini 10 puanla günün şıkı ilan ediyorum, tatlışıma siz kaç puan verirsiniz?..:)