7 Aralık 2010 Salı

Yürüyüş Sonrası Pratik Temizlik Sırları (Aslı Doğan ve Ares'ten)

Köpeklerimizi yürüyüş sonrasında nasıl kolay temizleriz? Evet biliyorum, hepimizin az ya da çok derdi olan bir konu bu. En kolay yöntem nedir, nasıl güzel temizlenir, nasıl kolayca kurulanır, vs.

Bloğumuzun en sıkı takipçilerinden Aslı Doğan ve yakışıklı oğlu Ares bizimle süper tecrübelerini paylaştılar. Özellikle de kurulama konusunda devrim yaratacak kadar kolaylık oluşturan bir ürün tavsiyesini de bu yazıda bulacaksınız. 


Aslı'nın kaleminden Ares'i yürüyüş sonrası nasıl temizleyip kuruladığı ve Ares'in sevimli halleri. Sonsuz teşekkürler Aslı ve Ares..:)

Aslı Doğan, Eve Gelince Ares'i Nasıl Temizliyorum?
Malum goldenları golden yapan özelliklerden biri uzun, parlak tüyleri. Diğer bir özellikte içlerindeki hiç bitmeyen enerji ile her daim oyun oynama hevesleridir herhalde. Bu oyunların sonunda bazen o kadar yerlerde yuvarlanıyorlar ki maalesef o güzel tüyler pislik içinde kalıyor. Eve girebilmesi içinde yıkamak gerekiyor. Ben aresi her daim evde yıkıyorum, açıkçası o kadar sık kirleniyor ki şampuan ile olmasa bile en azından sadece su ile yıkamak zorunda kalıyorum. Bunu yapabiliyorum çünkü birincisi ares suyu çok seviyor, ikincisi kurutmak gibi bir zorluk yaşamıyorum. sebebi birkaç ay önce veterinerimiz bize bir bez verdi. Bu bezi aresi yıkadıktan sonra üzerinde şöyle bir gezdirince tüyler sadece nemli gibi oluyor, ama bezi sıkınca 1 bardak su çıkıyor. Arkasından hafif bir fön ile tamamen kurumuş oluyor. Açıkçası bu bezi tatilde denizden sonrada çok kullandık, yoksa mümkün değil denizden sonra o ıslaklık ile aresi arabaya bindiremezdik.

Benim kullandığım aşağıdaki ürün, eminim farklı markalarda da vardır. ama onların emiş gücü nedir bilemiyorum. Bu bezi sadece tüm vücudu için patileri içinde kullandığım için hemen hemen hergün kullanıyorum. ama bez hiç bozulmuyor, arada hijyen için makinaya atıyorum tertemiz oluyor. Hatta zavallıyı ares bile arada kemiriyor:) Yani kısaca herkese tavsiye ederim, hele de sizin maymuncukta benim ki kadar hiperaktifse.

Bizim aldığımız yerin bilgileri aşağıdaki gibi, ben aynısı farklı bir yerde görmedim açıkçası. İsteyenler herhalde halen buradan tedarik edebilirler, bizim tavsiye ettiğimizi söylemeyi unutmayın:)

Veteriner Hekim Ersoy ERSİN
http://www.veterineranimalist.com/

KİRLENMEK GÜZELDİR! 


Sizden yorumlar;
Merhaba
Tavsiyeniz üzerine aldım havluyu veterinerinizden gecen gün, bugün de kullandım ilk defa.Gercekten müthiş ise yarıyor, dediğiniz kadar varmış.
Çok teşekkür ederiz.
Didem&Caz