12 Ocak 2011 Çarşamba

Köpeklerle İlgili Kitap: Köpek Arkadaşım ve Ben

Sevgili Didem Engin Üstün arkadaşımız okuduğu köpeklerle ilgili bir kitaptan bahsetti; "Köpek Arkadaşım ve Ben" adlı bu kitap Ece Demirağ tarafından yazılmış. Didem'in kitapla ilgili yorumunu aynen sizlere aktarmak istiyorum; "ben köpek sahibi olmaya karar vermeden önce okumuş ve bu kararı vererken etkisinde kalmıştım".

Kitabı ben okumadığım için Didem'den bize biraz daha bilgi vermesini rica ettim, sağolsun beni kırmayarak yorumlarını hepimizle paylaştı. 


Köpek Arkadaşım ve Ben Alternatif Köpek Bakım Kitabı
Ece Demirağ
Kitap Yayınevi / Doğa ve Bilim Dizisi


Didem Engin Üstün'ün kitapla ilgili yorumları;
Bu kitap 2006 yılında basılmış. Yazarının bildiğim kadarıyla başka kitabı yok, en azindan internette yaptığım araştırmalarda ben bulamadım. Bu kitap Ece Hanım'ın köpeği
Gaco'yu sahiplenmesiyle başlayan köpeğine olan sevgisini ve onun sevgisiyle şimdi bizim pozitif egitim dediğimiz şekilde eğitimini anlatan, kendisinin alternatif köpek bakımı olarak nitelendirdiği bir kitap(üstelik köpeği pitbull ve alırken haberi yokmuş). Tamamen yaşadıklarından oluşuyor ve böyle yapmalısınız diye bir iddiayla yazılmamış sadece kendi sevgisi ve tecrubeleri doğrultusunda okuyucuya bir bakış açısı sunmak istemiş. Çok samimi duygularla yazılmış, ben okurken içimde o sevgiyi hissettim ve henüz Caz'a sahip değildim. Şimdi tekrar okuyorum ve daha da yogun duygular hissediyor daha iyi anlıyorum. Ayrıca Tan Oral'ın desenleri de var kitapta.
Ben çok sevdim, başkaları da okusun isterim. Keşke yazara ulaşabilsem ve teşekkür edebilsem ama bu konuda da internette bir sonuca ulaşamadım.

Sevgiler,
Didem


Bana yazdığınız tecrübeler, bilgiler ve her türlü paylaşım beni inanılmaz mutlu ediyor. Demek ki samimi ve güzel bir paylaşım alanı oluşturmuşuz hep beraber. Bloğumuz sayenizde daha da zenginleşiyor, Didem ve Caz'a sonsuz teşekkürler ve sevgiler..:)