30 Ocak 2011 Pazar

Küvet Sefası Hırsızı, Su Delisi Oğlum



Jessie'den akşam incileri...

Akşam üzeri Maçka Parkı'nda çok üşüdüm ve eve gelince önce Jessie'yi güzelce temizledim, sonra da ısınmak için küveti doldurmaya başladım. Küvet dolarken 2 dakika balkona gidip kombi ayarını değiştireyim dedim. Geri döndüğümde bir de baktım ki banyoya girmesi yasak olan Jessie su sesine dayanamayarak bu yasağı delmekle kalmamış, bir de küvetimde dadanmış. Yaramaz oğlum bir güzel küvete girmiş şapur şupur takılıyordu. Beni görünce yüzündeki sevinç ifadesi anında "hayır, ben yapmadım, masumum" ifadesine dönüştü. Bakışımı görünce korkarak anında küvetten geri çıktı. Bir yandan "ne yaptın sen?" diye kızarken bıyık altından gülmeden edemedim.

Su kuşu, yaramaz oğlumu tekrar kuruladıktan sonra küveti bir kez daha doldurdum ve muradıma erdim..:)

Güzel pazar akşamları dileriz sizlere..