1 Ocak 2011 Cumartesi

Yeni Yıla Girerken

Yeni yıla Jessie ile Nişantaşı sokaklarında girdik. Size yılbaşı akşamımızı şöyle anlatmak istiyorum..:)

 - Gecenin en korku dolu anı: Jessie'nin havai fişeklerden korkup arkama saklanması..:) "Oğluşum senin beni koruman lazım, tam tersi olucak" dedim ama çıkmadı bacaklarımın arasından..:)

 - Gecenin yıkılan kuralı: Jessie'ye ben masada yemek yerken masanın kenarında yemek vermem (aynı zamanda gecenin hatası da denebilir bir sonraki madde dolayısıyla)

 - Gecenin şoku: Mutfağa gidip salona döndüğümde Jessie'yi masaya dayanmış cips yiyor bulduğum an. En son 4 aylıkken yapmıştı.

 - Gecenin eğitim kıssadan hissesi: Kuralları bir kez olsun yıkarsan, acı tecrübeleri çok hızlı yaşarsın..:) Demek ki neymiş, Cesar Millan çok haklıymış, istikrar ve tutarlılık çok önemliymiş..:)

 - Gecenin en güzel anı: Jessie'yi zıplatıp, onu öpüp koklayıp, kendimi öptürerek 2011'e hoşgeldin dediğimiz an.

 - Yeni yılın ilk sabahı: Gece 3:30'da yatmamıza rağmen, sabah 8:30'da Maçka Parkı'ndaydık. Sokaklarda kimsenin olmamasına rağmen parkta arkadaşlarımızdan birkaçını görüp yeni yıllarını kutladık. 11 gibi de evimize geldik, dinlenmeye çekildik..:)