18 Temmuz 2011 Pazartesi

Kedi Kankilerim..:)

Kedilerle köpeklerin dostluk içinde oynayan resim ve videolarına hep gıptayla bakmışımdır.Bu yüzden Jessie'nin bu resimlerdeki halleri beni ne kadar sevindirdi ve gururlandırdı anlatamam. Şunu anladım; Bir şeyin üzerine çok gidildiğinde pozitif sonuç almak zorlaşıyor. Ama biraz daha oluruna bırakıp, sakince yaklaşıldığında çözümler daha rahat gelebiliyor. 

İki örnek verebilirim. İlki yerden yemek yeme sorunumuz. Jessie yerde ne bulursa yerdi eskiden, şimdiyse birisi yemek verse bile ağzına sürmüyor. Sosis, salam dahi denedim ve dışarıda olunca ağzına bile almadı. İkinci sorunsa kediler. Kedi kovalamaması için eskiden yapmadığımı bırakmadım, her türlü yöntemi denedim ama kediler hep daha cazipleşti sanırım ben uğraştıkça. Şimdiyse kedi tepki vermediği sürece oğlum onlarla deli gibi oynuyor, yalıyor, topunu paylaşıyor. Burada kedinin sakinliği de ana faktörlerden biri tabii ki. Kedi kaçsa Jessie hala kovalar diye düşünüyorum. Zamanla göreceğiz..:)