19 Ağustos 2011 Cuma

Paşa'ya Veda! (Annesi Nimet Genco Ersoy'dan)

Dünyanın en hayvan sever, en sevgi dolu insanlarından biri Nimet Ablam'ın çok sevdiği Paşa'sı melek oldu. Öylece vurmuşlar Paşa'yı katiller! 

Kalakaldım! Benim gözlerim yaşlanıp boğazıma tükürükler takılırken sevgili Nimet Ablam kim bilir neler yaşıyordur? Nimet Ablacığımın Paşa'ya yazdığı veda mesajını paylaşmak istiyorum. Bir de şunu söylemek istiyorum: "Paşa çok şanslı bir köpekti Nimet Abla, o çok sevildi ve çok iyi bakıldı. Cennetten sizi izlediğine ve sizi beklediğine eminim. Allah sabır versin." 

Nimet Genco Ersoy'un Paşa'sına Vedası:
PAŞAM, ASIL DÜN GECE BENİ VURDULAR PAŞAM. SEN ŞİMDİ SONSUZ UYKUNDA IŞIKLAR İÇİNDESİN, YA BEN ANNEN NE HALDEYİM BİR BİLSEN? SEN BENİM AĞLAMAMA DAYANAZDIN SENDE AĞLARDIN GÖZYAŞLARIMI YALARDIN, O DİLİN DIŞARDA TOPRAK OLMUŞ OYYY KURBAN OLDUĞUM, UĞRUNA TÜM KIRŞEHİR'İ KARŞIMA ALDIĞIM SEN GİTTİN KÖR BİR KURŞUNA PEKİ BEN NE OLACAM? SEN BENİM HAVAM SUYUM TOPRAĞIM GÜNEŞİMDİN. BABAN DÜNYADA EN ÇOK KİMİ SEVİYORSUN DİYE BANA SORDUĞUNDA PAŞA HARİÇ DİYE BİDE EKLERDİ, BİLİRDİ SIRALAMADA SEN HEP İLK BEŞDİN SENDEN SONRA HERKES GELİRDİ. YAA BETTY'İM SIRF SEN YALNIZ KALMAYASIN BİZ YOKKEN ÜZÜLMİYESİN DİYE GELDİ SANA KARDEŞ OLDU, ŞİMDİ O YAVRUM YALNIZ. BEN ÖLDÜM, BEN KALDIM BU ŞEHİRDE SENZİZ, NE OLACAM PAŞAM, NEYAPACAM PAŞAM? ADINI DUYMAK SENDEN BAHSETMEK BENİM İÇİMİ ÇOŞTURURDU ŞİMDİ ADIN ACIM OLDU ADIN, KANIM OLDU. OYYY PAŞAM BEN SENSİZ NE YAPACAM, NE YAPACAM NE YAPACAM NE YAPACAM ?.........