12 Temmuz 2012 Perşembe

Yeni Elektrik Süpürgemiz..:)

Köpek sahibi olup da evdeki yerlerin temizliği konusunda benim kadar hassas insan azdır. Evdeki tüm yerleri her gün süpürür ve silerim.:)

Son zamanlarda daha pratik bir elektrik süpürgesi arayışına girmiştim. Malum, kablolu süpürgeyle uğraşmak zor; süpürgeyi taşı, fişini tak, kablonun sağa sola takılmasıyla uğraş, her yere uzanmayan kabloya sinir ol, vesaire vesaire...

Kablosuz bir süpürge almayı düşünmekle birlikte evdeki süpürgeyi daha 1 sene önce aldığım için tereddütler içerisindeydim. Bununla birlikte son zamanlarda internette kablosuz süpürge modellerini incelemekteydim. İnceleye inceleye kafama iyice koymuş oldum sanırım, kendim ettim kendim buldum..:)

Dün itibariyle Rowenta Air Force 24V dikey süpürge aldım. Dünden beri de kablosuz yer süpürmenin rahatlığını yaşamaktayım. Yürürken ev süpürmek mümkünmüş, eğilmeye ve kablolarla uğraşmaya son. Şarjı 25 dakika ve 50 dakika giden 2 modeli var. Ben almışken 50 dakika gidenini aldım. Özelliklerini ve linkini de aşağıda paylaşıyorum, şimdilik tavsiye ederim..:)

http://www.hepsiburada.com/liste/rowenta-rh8571-air-force-24-v-kablosuz-dikey-supurge-safir-mavi/productDetails.aspx?productId=evrowrh8571&categoryId=155123

Rowenta RH8571 Air Force 24 V Kablosuz Dikey Süpürge - Safir Mavi
2200W’lık elektrikli süpürgelerin toz toplama performansında kablosuz dikey süpürge
24V
Toz torbasız 'Cyclonic' teknoloji ile etkili temizlik
Tek hareketle temizlenen pratik toz haznesi
50dk kablosuz kullanım imkanı ile temizlik özgürlüğü
Özel üçgen Delta Air Force süpürme ucu sayesinde temizlik evinizin her köşesinde
Dikey park pozisyonu ile kolay muhafaza imkanı