20 Mart 2010 Cumartesi

Jes'in arkadaşları: Xuxu (Zuzu)

Her akşam Nişantaşı'nı talan etmekten harap ve bitap bir halde eve geliyoruz, min 2 saat. :) İlk başlarda "ohh bee, şimdi bu yorgunlukla horul horul uyur" derken farkettim ki kendim de bitap hallerdeyim. :) Olsun ama hem bir sürü yeni arkadaşımız oldu çok sevdiğimiz. Çoğunun resmini çekemedik ama önümüzde güneşli günler bizi bekler, hem gezer hem çekeriz.

Bu arada Jes yürüme konusunda baya ilerleme kaydetti, ilk çıkmaya başladığımızda gayet isyankar bir şekilde ben çekiştirdikçe yere geğik postu misali uzanıyordu. Şimdi ise baya akıllı uslu yürüyor maşallah. Kısa sürede büyük başarı gösterdi. İlk başta boyun tasması kullanıyorduk, sonra 3-4 gün boyunca göğüs kullandık ve 2 gündür tekrar boyuna geçtik. Boyuna dönüşümüz kısa sürede olmasına rağmen göğüs tasmasının etkisi midir bilinmez, daha doğru düzgün yürümeye başlamıştı bile.
Zuzu en sevdiği arkadaşı, ve de en akıllısı aynı zamanda, beraber saatlerce oynuyorlar ve bir başka Golden gelince birbirlerini kıskanıyorlar. Zuzu kızım hem çok güzel hem de tam bir akıl küpü nazar değmesin, annesi Gülden de çok sempatik ve candan. Zuzu ile Jes birçok açıdan çok benziyor. Konuşkanlık, araştırmacılık ve paylaşımcılık açısından da Gülden ve ben benziyoruz sanırım. Her akşam buluşur olduk.:) Jes onların evinin kapısını daha ben öğrenemeden öğrenmişti ve şu an oradan geçip de zili çalmamamız mümkün olamıyor Jes'in çekiştirmelerinden dolayı. Tabii Gülden annesi oğlumu el bebek gül bebek sevip en güzel yiyeceklerle beslediği için oğlumun 1 numaralı favorisi.


İşte Zuzu ve Jes, inşallah Gülden ve ben de portreye girip bir aile tablosu çekeriz yakında :)


Kimden Zuzu and Jes

Kimden Zuzu and Jes

Kimden Zuzu and Jes

Kimden Zuzu and Jes

Kimden Zuzu and Jes