17 Mayıs 2010 Pazartesi

Zıpırcan'lar Bebek'te!

Bugün Volkan bizi Bebek'e götürdü. Neler yapmadık ki, hangi birini anlatsam bilemedim..:)

Bebek parkı'nda National Geographic çekimine katıldık, yürüyüş yaptık, ayakkabılarımızı çıkarıp pozitif enerji yükledik, bir sürü süper resim çektik, hatta dönüşte midye dolma bile yedik. Jessie'nin ağzının suları aktı bize bakarken, yavrummm..:) 

Jessie şu an fosur fosur uyumakta, eve geldi geleli kafayı kaldırmadı, 10 dakika kadar önce bi kapı çalınca ona kalktı, o fırsattan istifade mama verdim ben de. Şimdi aynen kaldığı yerden devam horuldamaya..:) Bir köpeğin en mutlu anı en yorgun olduğu zamanmış. Çok doğru! Onu böyle mutlu gördükçe içimi inanılmaz bir mutluluk be huzur kaplıyor.. Ona karşı sorumluluğumu yerine getirmiş gibi hissediyorum kendimi, kaldı ki hayatım onun üzerine kurulu zaten.. 


Bebişim şanslı bir köpek, en içten dilerim ki güzellikler daha şanssız diğerlerini de bulsun, onların da yüzü gülsün..

Yolda..


Fenere nazır Volkan ve Zuzu'yla..

Çekimin bizim deklanşörümüzden bir karesi...

Haydut baksanaa..

Yaşasın Starbucks...

Güzeliz biz..

Hapur hupur...
,
Gülden ve Zuzu'yla kale önünde... Güzel İstanbul'um!

Dönüş yolu, ben haşat...



Zuzuuuu...