5 Haziran 2010 Cumartesi

Teşekkür..

Hala çok hastayım ve 4 gündür evde Jessie'nin beni dışarı çıkar dercesine gözümün içine bakar hallerine artık dayanamıyorum. :((

Öncelikle arkadaşlarımın hepsine çok teşekkür etmek isterim, hiç yalnız kalmadık; arayıp sordular, çorba pişirip getirdiler, Jessie oynasın diye köpeklerini alıp geldiler ya da alıp Jessie'yi parka götürdüler. Ne kadar da şanslıyım, hepinizi çok seviyorum..:)

Bu sabah oğlumun mavi fularını taktım, güzelce süsledim ve Rokko ile birlikte oynamaları için Maçka Parkı'na yolladım. Jessie bol bol oynamış, havuzda yüzmüş, üstelik bir sürü de kaka yapmış..:)  Kapı çaldığında karşımda ıslak, mutlu ve beni özlemiş bir bebeğim vardı..:=) 


Ben gidemediğim için resim çekemedim haliyle ama bir önceki haftanın "Rokko and Jessie in Macka Aqua Park" macerasının resimlerini koyuyorum. 


Bizi domuzcuk olmayalım diye bağladılar havuz sefasından sonra. Ah bir çözsem ipimi de çamurlarda sürünsem..