6 Haziran 2010 Pazar

Golden'lar ve Su Aşkı

Bu sabah 5 günün sonrasında kendimi dışarı çıkabilecek gibi hissettim. Hedefim City's ardındaki küçük parka gitmekti ama oraya gidince Jessie'nin bakışlarına dayanamadım ve kendimizi 8:30'da Maçka'da bulduk.

Koştu, oynadı, bin türlü şebeklik yaptı fıstığım. Ve parktan çıkmamıza ramak kala kendini ortadaki büyük havuzun en üst kısmında sulara attı. Daha önceleri ben sokardım onu havuza, o yine yüzerdi gerçi fakat bu kez ben istemedim, o atladı..:) 
Neyse ki bir şekilde suya girmeme gerek kalmadı ve mama diye kandırarak sudan çıkarmayı başardım keratayı. Ama şapur şupur bir yüzdü ki anlatamam. 

Yanımızda telefon bile yoktu, ama geçtiğimiz Pazar Lucky ile beraber yaptıkları havuz sefasından enstantanelerimizi paylaşmamıştık. Sonra da Golden'lar neden su severmiş onu yazalım. 

Ohh, serinmiş, bu sıcakta da pek iyi  geldi..:)


Ve işte minik kulaçlarım..:) 

Kimse beni çıkaramaz, hemen kaçmam lazım..


Aşağıda ise adı gibi şanslı Lucky'miz. 
Neden şanslı olduğunu sonra detaylı yazmak isterim. Sevgili Serkan benden çok daha güzel anlatacaktır..

İmdaat, kurtarın beni..:)

Girsem mi napsam? Güzelliğim de bozulacak..:)

Yok mu beni çıkaran..

 
Islak böcükler kuruyor..