6 Haziran 2010 Pazar

Gözlerde Kanlanma ve Çapaklanma

Daha önce BU POST'da Jessie'nin gözlerindeki kanlanmadan bahsetmiştim. Kanlanma ve kızarma zaman zaman nüksediyor malesef ve Jes'in gözleri kandan açılmaz bir hal alıyor. Bu durumun gerçekleşme ihtimalini minimuma indirmek için 2 günde bir, bir parça pamuğa sürdüğüm göz damlası ile Jes'in gözlerini siliyorum veya çay pansumanı yapıyorum. Oğlum rahatlıyor, gözleri serinliyor sanırım, baya hoşuna gidiyor yavruşumun.

Malesef bu kanlı ve hassas gözlerin asıl gerekçesini hala öğrenemedim. Alerjik olduğu dışında bir bilgi elde edemedim bu konuda. Jessie'nin gözleri aynı zamanda biraz fazlaca  çapaklandığı için artık iyice taktım, oğlumun gözleri neden bu kadar hassas ve kızarıyor öğrenmem lazım çünkü yüzüne baktıkça içim parçalanıyor. Aşağıda şimdilik genel bilgiler, daha sonra göz hastalıklarınıbn detaylarını paylaşacağım, o arada veterinerimize birkaç telefon açacağım.


Merhaba, ben Paşa.
Herkese sevgiler...:)