12 Ağustos 2010 Perşembe

Eğitim Notlarımız

Daha önce bahsettiğim gibi Jessie geçtiğimiz hafta eğitime başladı. Dün 4. dersimiz vardı ve yine heyecan içerisinde eğitimimize gittik. 

İlk seanstan itibaren farkı gözlemlemeye başladığımı daha önce de belirtmiştim. Herşeyin ötesinde ben kendim birçok şey öğrendiğim için Jes'i daha rahat yönlendirebiliyorum. Benden kaynaklanan davranış ve vücut dili yanlışları azalınca oğlum da hem daha relax hissediyor, hem de çok daha iyi huylu davranıyor.  

Dünkü eğitimimiz de iyi geçti. Her ne kadar ben çok motive olamasam da sanırım Jessie aynı modda değildi. Gerçi eğitmenimiz zaman zaman onun da beni izlediği için dağıldığını söylese de genel motivasyonunun iyi olduğunu belirtti. 

 Bugünkü yanlışlarım;
  •  Jessie arada bir etrafı izlerken onun önünde durmak
  •  Etraftan dikkat dağıtıcı bir unsur geldiğinde onun önünü kapamaya çalışmak
  •  Eğitmenle olan seansına karışmak
  •  Başkalarıyla konuşmak
  •  Komutları uygulayacağına güvenmemek 
  •  Komutları defalarca tekrarlamak
  •  Komut aralarında Jessie'nin ismini kullanmak