12 Ağustos 2010 Perşembe

Easy Walk Tasma Yorumlarım

Easy walk tasma siparişi verdiğimden BU POST'da bahsetmiştim ve yorumlarımı da gözlemler gözlemlemez yazacağımı belirtmiştim. Tasma dün elime ulaştı, dün ve bugün deneme şansım oldu. Öncelikle evde yapabileceğiniz kadar basit bir sistemi olduğunu  rahatça söyleyebilirim. Bir boyun tasması ve bacaklardan koltuk altına baskı yapan ince bir ip sisteminden oluşuyor. Sonrasındaysa bu boyun ve bacak sistemi boynun üst kısmında birleşiyor ve uzatma tasması normal bir boyun tasmasının takıldığı yerden takılıyor. 

Tecrübelerimize gelecek olursak; dün Jessie yanımda sakin sakin yürüdü. Ancak zaten son zamanlarda daha akıllı uslu yürümeye başlamıştı. Akşam Taksim'e kadar yürüyüp geri döndük, yolda başka köpek görünce önce koklaşmasına izin verdim, sonra ise "bırak yürü" dedim ve her seferinde bana uydu. Hatta bu şekilde çok cool göründüğümüzü söyleyebilirim..:) Yani dün akşam gayet güzel bir yürüyüş yaptık.

Bugün ise aynı oranda başarılı olduğumuzu söyleyemeyeceğim, zira gayet çekiştirdi istediği zaman. Tasmanın çekiştirme önleyici özelliği belki küçük köpeklerde işe yarıyor olabilir ama Golden'lar gibi büyük ırk cinsler için çok da başarılı bir tasarım değil. Boyun ve göğüs tasmalarının karışımı bir sistem olmasının yanısıra bacaklardaki perlonlar çok ince. Ek olarak uzatma tasmasının normal bir tasma ile aynı yerden takılıyor olması çok aklıma yatmadı. Bence boynun önünden gelen bir sistem olsa daha fazla işe yarayabilirdi. 

Sonuç olarak tabii ki denemelerime devam edeceğim, bunlar yalnızca ilk gözlemler. Ancak yine de içime Pozitif Enik'teki diğer modeli de alacağım gibi bir his doğmadı değil..:)
Herkese çekiştirmesiz günler efendim..:)