1 Ağustos 2010 Pazar

Marley ve Ben

Söz filmlerden açılmışken dostlarımızı içeren güzel filmleri yazmaya devam edelim.:) Marley ve Ben ile ilgili daha önce BU YAZI'yı yazmıştım. Önceki gönderide daha ziyade filmi Jessie'yle birlikte nasıl izlediğimizden bahsetmiştim. Bu kez ise film hakkında biraz daha bilgi, filmin fragmanı ve online izleyeme linkini paylaşmak istedim..:) 


Marley ve Ben Filmi Hakkında Bilgi: 
John ve Jenny yeni evli bir çifttir. Çocuk sahibi olmakla ilgili kuşkulu olan John, bu konuyu arkadaşı ve meslektaşı olan Sebastian'a anlatır ve arkadaşı ona çözümü söyler; John, Jenny'yi oyalamak için ona mutlaka şirin yavru bir köpek almalıdır. John köpeği alır ve ismine Marley koyarlar. Kısa zamanda şirin köpek yavrusu Marley büyür fakat sorunlarıda beraberinde getirir. Karı-koca çift Marley'i ne yaparlarsa yapsın eğitememektedirler. Marley yaptığı hınzırlıklarla ve yaramazlıklarla evi dağıtmaya başlar, hayatları cehenneme dönüşür ve komik olaylar böylece gelişir.
 Marley ve Ben Fragmanı:

marley ve ben fragman | izlesene.com

Online İzleme Linki:
Filmi aşağıdaki link üzerinden izleyebilirsiniz, iyi seyirler..:)
http://www.filimizle.org/marley-ve-ben-komedi-filmi/film-izle-sinema-izle-film-seyret.html