13 Eylül 2010 Pazartesi

Giller Takvimi'nde Çıkan Yazım ve Fotoğrafımız

Giller Takvimleri için Jessie'nin resimlerinin seçildiğini daha önce yazmış ve resimleri paylaşmıştım. Bana döndükleri yanıtlarına göre 3 resmimizi seçmişlerdi. Ben baktığım kadarıyla Jessie'nin yalnızca 1 resmini bulabildim takvim ve ajandalarda.:( 
Ancak belki biraz daha kurcalamam gerekiyordur, tek tek bakmaya çalıştım ama göremedim.

Takvim ve ajandalardaki resimlerimizin de fotoğrafını çektim..:) Aşağıda takvimlerin fotoğraflarını ve Giller'de Jessie için çıkan yazımı görebilirsiniz.

Takvimdeki yazım:
Jessie, 15 Ekim 2009 doğumlu Golden Retriever; 
Cool oğluma gülmek çok yakışır ama o genellikle asilzade takılıyor! Güzel oğlum golden'ların en akıllısı, en oburu, en sevgi dolusu ve annesinin bir tanesidir. İki saat ayrılığın sonunda bile delicesine özlediğim yavrumdan ayrı bir gün bile düşünemiyorum. Bebişim seni çok seviyorum!