9 Eylül 2010 Perşembe

Jessie'nin Bayramı ve Beraber Videomuz

Jessie' oğlum için de bayram olsun istedim. Sabah kalkar kalkmaz ona elimi öptürdüm ve köpek çikolatalarından bir tane verdim. Saat 10 gibi dışarı çıktık, evin yakınındaki parka gidip biraz oynadık. Saat 12 gibi eve gelip biraz geç bir kahvaltı yaptık.

Saat 2 gibi kardeşim Meltem ve arkadaşımız Turgut aradılar ve bizi dışarı çağırdılar. Biz de hazırlanıp tekrar yollara döküldük. Dün Jessie'yi yıkamıştım, çıkmadan önce de mavi bayram fularını taktım, oğlumu süsledim..:)

Önce La Vita'da oturduk, kahve içtik. La Vita'yı çok seviyoruz, oradakiler de Jessie'yi çok seviyor ve bloğunu takip ediyorlar. O yüzden hepsine buradan sevgiler yolluyoruz..:) La Vita'da bizden başka 4-5 masa daha vardı ve herkes Jessie'yi çok sevdi. Israr üzerine dayanamayıp bir gösteri yaptık ve Jessie herkesin alkışını alıp sevincinden deliye döndü..:)

Sonra da Maçka Parkı'na gidip baya yürüdük ve parkın en sonunda, üst kısımda bir banka oturduk. Bankta uzun süre oturduk, Jessie ile oynadık eğlendik. Sonra da tekrar yukarı yürüyüp Küçük Çiftlik Café'de çay içip tavla oynadık. Aşağıda ise bankta otururken sevgili Turgut'un çektiği videomuzu görebilirsiniz. Kardeşim Meltem de bankta yayılmakta..:)