10 Eylül 2010 Cuma

Resimlerimiz ve Bu Sabahımız

Bu sabah ufak bir geziye çıktı, dönerken La Vita'da daha önce de yazdığımız arkadaşlarımız Ata ve Haşhaş ile karşılaştık. Biz de yanlarına oturup biraz sohbet ettik. Haşhaş çok güzel bir Golden, benim şimdiye kadar gördüğüm en güzel erkek köpeklerden bir tanesi. Minicik küt bir burnu ve bembeyaz tüyleri var. Çok da iyi huylu ve sakin bir köpek, iki erkek olmalarına rağmen Jessie ile oynuyorlar. Jessie'nin zaten erkek dişi ayrımı yoktur, hepsiyle oynar ama yaşına gelmiş erkek köpekler genelde güç savaşına girdikleri için diğer erkeklerle oynamazlar. Haşhaş'ı bu yüzden de çok seviyorum, oyun hareketini hemen alıveriyor güzel surat..:)

Yanda Haşhaş'ın daha önce çektiğim bir resmi. Yine La Vita'da. Bir de Jessie'nin dün çektiğim resimlerinden ekliyorum. Bugün telefonumu almadan çıkmıştım, resim çekemedim.:(