7 Eylül 2010 Salı

Köpeklerle İlgili Kitap Önerisi - 2

"Köpeğiniz için 101 Beceri" yalnızca eğitim komutlarını öğretmeyi amaçlayan bir kitap. Kitapla ilgili yorumlarımı aşağıda bulabilirsiniz.
Köpeğiniz İçin 101 Beceri
Yazar: Kyra Sundance
Çevirmen: Özge Özköprülü











Kitapla ilgili pozitif yorumlarım:
  • Kitabın içerisinde pekçok komut nasıl öğretilir adım adım anlatılıyor. 
  • Anlatımlar profesyonel çekimli resimlerle desteklenmiş, hatta adım adım resimlendirme yapılmış.
  • Komutlar zorluk derecesine göre kolay, orta, ileri, uzman gibi kategorilere ayrılmış.
  • Kitabın baskısı kuşe kağıda ve gayet kaliteli. 

Kitapla ilgili negatif yorumum:
İçerisinde köpeğinize öğretebileceğiniz numara sayısından çok öğretmeye gerek duymayacaklarınız bulunuyor bence. Daha ziyade sirk köpekleri için yapılmış bir kitap gibi. Köpeğinize fıçı yuvarlama, diz üstünden atlayarak disk yakalama, sırt üstünden çemberden geçme, üç kağıt oyunu, engel parkuru oyunları, ip atlama, batonlu atlayış falan öğretmek istiyorsanız çok faydalı diyebilirim. 
Ben şahsen öğretebileceğim komut sayısını çok az buldum, bunları da zaten kitabı aldığımda Jessie biliyordu. Bu kitaptan yalnızca ce-e komutunu öğrettim şimdiye dek. 

Kitabı alabileceğiniz D&R internet alışveriş linki:
http://www.dr.com.tr/Product.aspx?pid=0000000304132