19 Ekim 2010 Salı

Eğlencelik: Köpekler Neyi Nasıl Tanımlar..:)

Süper komik köpek tanımlarıyla karşılarınızdayım. Okurken benim yazarken eğlendiğim kadar eğleneceğinizi umuyorum. Sizin de aklınıza gelen köpek tanımlarınız varsa lütfen yorum olarak ekleyiniz..:)

TASMA: Sahibimi istediğim tarafa çekmeye yarayan şey.

YATAK: Herhangi bir yumuşak, sert, temiz ya da pis yer. İpek çarfaşlar da çamur içindeki çimler de olur!

SALYA: Başkasında yemek olup da bende olmadığında karşılaşılan durum. Önlemek için en acındırıcı ve aç bakışımla olabildiğince yakına sokulurum.

ÇÖP KUTUSU: En lezzetli kemik parçalarının, margarin kağıtlarının ve ekmek kırıntılarının bulunduğu yer. Benim favori mekanım, ama sahibime bir türlü sevdiremedim.

BİSİKLET VE MOTOSİKLET: Peşinden koşup havlayarak form tutmaya yarayan spor aletleri.

SAĞIRLIK: Sahibim beni yanına çağırdığında yakalandığım hastalık. Özellikle eve çağrıldığımda görülen bu hastalığın enteresan bir belirtisi de diğer tarafa doğru koşmaya başlamam.

PEÇETE KUTUSU: En keyifli köpek oyuncağı. Sadece bir kez oynanabilmesi kötü ama allahtan bol bulunan bir şey.

TOSLAMA: Sahibim sıcak çay ya da kahve içerken onun dikkatini çekmenin en kolay yolu.

ZIPLAMA: Toslama işe yaramadığında kullanılan manevra.

SEVGİ: Özgür irademle ve sonsuz bir şekilde hissettiğim yoğun duygu seli. Göstermenin en güzel yolları tırnaklarımı batırarak zıplamak, tırmalamak, yalamak, koklamak,.. Karşılıklıysa şanslıyım..:)