24 Ekim 2010 Pazar

Harika Bir Havada Bol Isırıklı Gezintimiz ve Bir Video

Bu sabah 8:30 gibi çıktık Jessie'mle. Önce yakındaki parkımıza uğradık 5-10 dakika heyecan gidermek için. Sonra Starbucks'tan kahvemizi alıp Maçka Parkı yollarına koyulduk. Erkenden orada olmak güzeldi. Meteorolojinin anons ettiğinin aksine hava inanılmaz güzel ve açık güneşliydi. Normalde akşamları gelen arkadaşlarımızdan Yunus ile köpeği ile karşılaşınca şaşırdım. O bir işten dönüyormuş, bana da bu saatte ne işin var uyusana dedi hatta..:) Tabii benim hafta içi sonu farketmeksizin 6'da kalkıp sıkıntıdan patladığımı bilmiyordu, böylelikle öğrenmiş oldu..:)

Bugün Jessie çok mu yakışıklıydı bilemiyorum, çünkü parka giderken, parkta ve parktan dönüşte karşılaştığımız tüm erkek köpeklerin saldırısına maruz kaldı. En çok şaşırdığım ise ben Jessie'nin kanayan patisine bakarken arkadan saldıran Maçka parkı köpeklerinden biri oldu. Köpekler arkadan vurmaz genelde, ama hem benim hem de Jessie'nin arkamız dönük olmasına rağmen affetmedi. Jessie baya viyakladı ama sanırım korkudandı. Herhangi bir yara falan göremedim, nereyi ısırdığını bile göremedim gerçi, patisindeki yaranın nasıl olduğunu anlayamadığım gibi.

Dönüş yolunda da yine tasmalı birkaç köpek sahibi ile karşılaştık ve yine aynı senaryo. Ben köpeğimin böyle bir huyu olduğunu bilmeme rağmen yaklaştırır mıydım bilmiyorum. Bir yandan köpekkerinin sosyalleşmesini istiyorlar, anlıyorum ama ben köpeğimin her seferinde aynı senaryo ile karşılaşıp da boynunun bükük kalmasından dolayı üzülüyorum. Üstelik tasma olmasa ya da bir şekilde tasmadan kurtulsa yapacaklarının hiçbir garantisi yok. İnşallah Jessie hiçbir zaman hiçbir erkek köpeğe karşı saldırgan olmaz.

Geçen hafta çektiğim bir videoyu paylaşarak iyi pazarlar diliyorum..:)