15 Kasım 2010 Pazartesi

Ağrı Kesicinin Etkisiyle Mışıl Mışıl Uyuyan Minik Bıldırcınım..:(

Minik kuşumun arka ayaklarından birine bir şey oldu. Ne oldu bilemiyorum ama ben dünden beri iki kere basmıştım..:( Birinde bugün yoldan geçen arabadaki birinin "Jessieee, gel buraya" demesi ve Jessie'min o tarafa bir adım atmasıyla bastım. Diğeri ise dün yolda yürürken kalabalık içinde arada kalmamız sonucu bir kere benim, bir de yoldan birinin basmasıyla olmuştu. Dünkünde baya viyaklamış, canı yanmıştı yavrumun, bu yüzden o an olmuş olma ihtimali daha yüksek. Tabii benim farketmediğim oynarken ya da koşarken yaptığı dengesiz bir hareketi sonucu olmuş da olabilir, bilemiyorum...

Dün akşam parkta biri "ayağı sekiyor" dediğinde, "yoruldu biraz, ondandır" demiştim ama bugün park dönüşünde yolda birkaç kişi durdurup söyledi. Son olarak ise yine yolda biri yanındaki arkadaşına "aa, olum köpeğe bak, topallıyor" deyince tepem atıp iyice inceledim. İnsan yanında yürüyünce farketmiyor ama bırakıp biraz sağa sola yürütünce hafif bir aksama olduğunu farkedip hemen veterinerimizi aradım. Erkut Bey klinikteymiş ve sağolsun yoğunluğa rağmen hemen aldı bizi.

Veterinerimiz de benim gibi ciddi bir şey olduğunu düşünmüyor, yine de yurt dışından özel sipariş üzerine yeni getirttiği, Türkiye'de bulunmayan ve bu tip durumlarda kullanılan ağrı kesici bir iğne yaptı. Biraz mide bulantısı yapma dışında yan etkisi bulunmayan faydalı bir iğneymiş. Kortizon falan içerip içermediğini özellikle sordum ve öyle bir özelliği olmadığını da öğrendim. Mide bulantısını dengelemek için ise ikinci bir iğne daha olduk.

Şu an feci baygın hallerdeyiz gördüğünüz üzere. Ancak dışarı çıktığımızda yine zıp zıp zıplayacağımızı ümit etmekteyim.