11 Aralık 2010 Cumartesi

Kar Kış Çok Fena, Çok Mutsuzuz..:((

Artık kış gelsin, sıcaklardan dengeö şaştı diyordum ama lafımı geri alıyorum. Dünden beri öylesine soğuk ve rüzgarlı ki dışarı çıkmak tam bir işkence. Evde oturup pinekleme huyu olmayan ben bu durumdan çok muzdaribim. Jessie ise şu an evde viykk viykk sesleri içerisinde kıvranıyor. Zira sabah çok az gezebildi ve o da böyle pineklemeye alışık değil benim evde olduğum zamanlarda.

Dışarıda öyle bir rüzgar var ki sabah Jessie bir yana, ben diğer yana uçacağız diye korktum. Kar ve sulu yağmur da ıslanmak da cabası. Üstelik bu havalar en az bir hafta böyle devam edecekmiş, çok mutsuzuz..:((

Havanın haline elimizden gelen bir şey olamayacağına göre bu zamanları eğitimle değerlendirmeye çalışmak faydalı olur diye düşündüm, yeni numaralarımız yolda haberiniz ola..:)