SESSİZ KALMA SUÇA ORTAK OLMA!

Sevgili Aslı Doğan'ın mesajı o kadar doğal, samimi ve içtendi ki kendisinin izniyle aynen paylaşıyorum. Lütfen siz de suça ortak olmayın, çorbada sizin de tuzunuz bulunsun!

Mehtapcım merhaba,
Uzun zamandır aklımda olan bir konu için senden bir ricada bulunacağım, sonuçta çok güzel bir blogun var ve bir sürü insan bunu takip ediyor. Burada köpekciklerimiz hakkında çok güzel bilgiler veriyorsun insanlara. Ama birde bizim olmayan, bir şekilde artık sıcak bir yuvası olmayan, sokaklarda çeşitli eziyetlere maruz kalan köpecikler, kedicikler var. Herkesin maddi durumu yeterli olmuyor, çok istese de barınaklara yardımda bulunamıyor bunu biliyorum. Bu anlamda bir şekilde bu yavrucuklara yardımcı olmak isteyen duyarlı insanlar http://sessizkalmasucaortakolma.com/ adresinden bir iki dk içinde onların acılarını dindirmeye ya da onlara bu eziyeti yapanların ceza almasına katkıda bulunabilirler.

Eminim zaman zaman sende yaşıyorsundur, benim korumam altında olan, yanımda gezdirdiğim biricik oğluma bile bazen çevredeki insan müsfetteleri saçma hareketler yapmaya kalkışabiliyor. Ama karşılarında beni buldukları zaman o bozuk psikolojileri sonucu sinip hemen kaçıyorlar. Birde bu sahipsiz yavrucakların yaşadıklarını düşünsene. Bizler bu yavrucuklar için ne yapsak aslında yetersiz kalacak biliyorum. Ama en azından çorbada tuzumuz olabilir, hem sessiz kalmazsak suçada ortak olamamış oluruz değil mi?

http://sessizkalmasucaortakolma.com/ (siteye girdikten sonra ben bir süre kendime gelemiyorum açıkçası, şimdiden uyarıyorum)

Sevgiler

aslı & ares



Related Posts with Thumbnails