16 Aralık 2010 Perşembe

Köpeğinize Kerevizi Nasıl Sevdirirsiniz: Tarifli Anlatım..:)

Jessie şimdiye kadar önüne koyduğum hiçbir şeyi yememezlik etmemişti. Ta ki geçtiğimiz günlerde kerevizin köpekler için faydalı olduğunu okuyup ona kereviz yapana kadar. Önüne ne konarsa konsun hemen yalayıp yutan, kabın yıkanacak halini bırakmayan Jessie kerevizi sadece koklamakla yetindi. Ben de hayatımda hiç kereviz yemediğimi o dakika anladım ve kerevizi koklayınca Jessie'ye hak verdim..:)

Bolca haşlamış olduğum için de ne yapsam diye düşünerek kerevizi Jessie'ye yedirmenin bir yolunu buldum. Sonuç olarak Jessie'nin kerevizli bu tarifi 3 saniye içerisinde şağur şupur yalanarak mideye indirdiğini söylemekten gurur duyarım..:) Bayıldı da bayıldı..:))

Malzemeler
Haşlanmış kereviz
Tel şehriye
 1 yumurta sarısı

Hazırlanışı
- Tel şehriyeyi haşlayarak içerisine daha önceden haşlanmış olan kerevizi ekledim
- 1 yumurta sarısını tavaya kırarak içerisine kereviz ve şehriye karışımını ekleyip biraz karıştırdım.