5 Ocak 2011 Çarşamba

Jessie'min Hastalığıyla İlgili Gelişmeler

İlginize ne kadar teşekkür etsem azdır. Oğlumun bu hasta halinde sizden geçmiş olsun demek, durumunu sormak ve destek olmak için herkesten mesajlar yağdı. Bu desteğiniz bana güç ve moral veriyor, milyonlarca kere teşekkür ederim.

Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğime söz vermiştim. Jessie dün akşam 4 tane iğne oldu. Antibiyotik, bağışıklık güçlendirici ve mide asitlerini düzenleyici iğnelerin yanısıra bir de antibiyotik kullanmaya başlayacak bugün. Dün gece sabaha kadar kusması kesilmedi. Bir şey yemediği için artık mide öz suyu kusuyor. Ancak keyfi çok kötü değil, akşam yatağını üçe katlayıp sapıklık bile yapması yüzümü güldürdü..:) Minik sapık kuşum benim..:)

Bugün veteriner ile telefonda konuştum, gerekirse bugün serum yapabileceğimizi söyledi. Bir de dünkü iğnelerin bugün ikinci tekrarları var yapılması gereken. Ben işte olduğum için kardeşim Jessie'yi saat 7 gibi veterinere götürecek. Ben de şirketten çıkınca gidip alacağım minik yavrumu. Akşama kadar onu yalnız bıraktığım için çok özür dileyip, öpüp koklayıp, sabaha kadar okşayarak destek olacağım.