5 Ocak 2011 Çarşamba

Pati Butik İle Barınak ve Sokak Hayvanlarına Yardım Edebileceğinizi Biliyor musunuz?

Maddi olarak barınak ve sokak hayvanlarına yardım edemeyenler için farklı alternatifler bulunuyor. Bunlardan biri de Pati Butik. Elinizdeki, evinizdeki kullanmadığınız eşyalarınızı Pati Butik'e bağışlayarak bizimkiler kadar şanslı olamayan hayvanlarımıza yardımcı olabilirsiniz.

Pati Butik'in yöneticisi Menis yaptıkları işi şöyle anlatıyor; Bizim Pati Butiği açma sebebımız yazın gene hayvanlar için yaptıgımız kermesten(bolluca köpekleri ve tuzla barınagı için) kalan esyaları değerlendirmek ve gene mınık dostlarımıza katkı sağlamak için..Şuan ben Şile nin mağdur melekleri grubunun üyesiyim ve her pazar sevgili dostlarımızı hem ziyaret edıyor,hem beslenmelerını saglıyor hemde gerekli tedavilerini sağlamaya calısıyoruz.şuan çekirdek bir grubuz.maddi manevi desteğimiz şuan için fazla değil.Pati butiğin çoğu kazancı şiledeki mınık dostlarımıza ayrılıyor(mama,ilaç tedavı ve sımdı aldıgımız ortak kararla kısırlastırmaya baslayacagız)bunlar maalesef kı maddi destek gerektıren işler o yuzden gercekten maddi desteğe ihtiyacımız var.Ancak mesela suan için Bolluca şantiye köpekleri,Ankara şaşmaz oto sanayıdekı köpeklerınde durumlarının vahım oldgunu öğrendım ve elımden geldıgınce onlarında beslenmelerıne katkıda bulunmak ve mama yollamak istiyorum.Yani şuan için başta şile canları ve sonra acil ihtiyacı olan her canlıya yardım etmek niyetındeyız çok şükür edebiliyoruz da..

Menis'i yaptığı bu güzel işler için çok takdir ediyorum ve aşağıda Pati Butik'in facebook iletişim sayfasını paylaşıyorum. Burası üzerinden iletişim kurup bağışta bulunabilirsiniz. Haydi bir el de siz uzatın!

Pati Butik Facebook Sayfası