22 Şubat 2011 Salı

Caz'ın Süper Gelişmesi > Didem'den

Sevgili arkadaşımız Didem Engin Üstün ve yakışıklı Caz'dan bloğumuzda zaman zaman bahsediyoruz. Didem bloğun sıkı bir takipçisi ve çok bilinçli bir köpek sahibi. Şimdiye dek pekçok konuda bilgi sahibi olmamızı sağladı sağolsun. Son olarak ise köpeği Caz'ın güzel gelişmelerini benimle paylaştı. Bu gelişmeler o kadar moral dolu ve mutlu ediciydi ki içten  mesajını herkesle paylaşmak için kendisinden izin istedim.

Sevgi, sabır ve doğru yaklaşımla güzel sonuçlar alınabileceğinin mükemmel bir örneği olan Didem ve Caz'dan son gelişmeleri aşağıda okuyabilirsiniz.

Selam Mehtapcım,
Birkaç gündür bloğu takip edemiyordum. Jessie'nin fotoğraflarına baktım biraz evvel, cok iyi görünüyor, umarım sen de iyisindir. Hergün internette ilk tıkladığım sayfa Jessie'nin bloğu yeni birsey var mı diye ama bu hafta biraz geride kaldım. Çalışmadım ve bol bol oğlumla gezdık durduk. Bol oksijen, bol doğa sonucu eve döndüğümüzde tatlı uykulara daldık beraber, laptop'un kapağını açmadık:)

Biliyorsun ben hep Caz'ın oburluğundan şikayetciyim. Bu hafta öyle güzel bir gelişme oldu ki sevincimi sen anlarsın diye sana yazayım dedim. Eskiden dışarı cıktıgımızda yerden kafasını kaldırmayan Caz şimdi sokaklardan karnını doyurmaktan vazgecti. Ağzına birsey alsa "bırak" deyince bırakıveriyor. Biz Caz ile evimize yakın koruda tasmasız dolaşıyoruz coğu zaman, orda bazen kuşlar ıcın kuru ekmekler bırakıyor cevrede oturanlar. Gecen hafta orada gezerken bizimki bir an gözden kayboldu. Çağırdım, gelmedi. Anladım ki yiyecek birşey bulmus yoksa anında yanımda biter. Bir de ne göreyim; ağzında bir somun küflü ekmekle gömülmüs calılara hapır hupur götürüyor. Beni görünce kaçtı önce alırım diye.

Hiç oralı olmadım ve sadece "bırak" dedim. Arkamı dönüp yürüdüm veeeeee oğluşum bıraktı ekmeği neşe icinde koştu geldi yanıma kuyrugunu sallaya sallaya. Allahım o an mutluluktan gözlerim doldu, ağlayacağım nerdeyse. Gezimizin bitiminde eve dönerken ekmek hala ordaydı. "Hayır" dedim, yanına bile yanaşmadı.

Büyüyor kereta, öğreniyor. Acı köfte yapmadığıma memnunum. Sabır ve tekrar etmek herşeyin üstesinden geliyor galiba. Çok mutluyum, yerde uçusan çöpler ve peçeteler/selpaklar korkulu rüyam degil artık.:)

Dün eve geldigimde baştan aşağı Nesquik'e bulanmış halde buldugum Caz'a baktım ve kızdım bir daha yapmaması için. Ama içten degil, "aman Allahım ne yapacagım ben bu oburcukla" demedim bu sefer. Çünkü biliyorum yakın zamanda bu yaramazlıklar da son bulacak.

Kendinize iyi bakın bizlerle mutluluk, moral ve tecrübe paylasmaya devam edin LÜTFEN:)
Simdi oğlusumun sımsıcak yumusak tuylerıne basımı yaslayıp tatlı bir uykuya dalmaya gidiyorum.
Sana ve Jessie ye iyi geceler.
Didem&Caz 


Didem'in mesajını okuyunca hem çok keyif aldım hem de duygulandım. Daha önce Didem'le bu konuyu birkaç kez konuşmuştuk çünkü ve pozitif gelişmeler beni de inanılmaz mutlu etti. Didem ve Caz'a kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum ve bu moral dolu mesaj için çok teşekkür ediyorum.