1 Mayıs 2011 Pazar

Ayşe'nin Lokum'unun Doğum Maceraları

Sevgili Ayşe arkadaşımızın güzel Lokum'u geçtiğimiz hafta anne oldu. Ayşe bebişlerin verdiği heyecanı ve tecrübelerini bizlerle paylaştı. Çok içten ve sevgi dolu olan bu güzel mesajı sizlerle paylaşmak için Ayşe'den izin istedim ve sağolsun beni kırmadı. 

Ayşe Yurdakul Aybak'ın kaleminden Lokum ve Lokumcukların doğum maceraları
Doğum zor olcak diye korkuyordum ama hiç de öyle olmadı. Lokum içgüdüsel olarak herşeyi halletti, bende ucundan yardım ettim birazcık. Zarları açmasına yardım ettim; zaten kendisi göbek bağlarını ısırarak koparttı, yaladı, kuruttu, sonra diğerini doğurmaya geçti. Birini doğurup yalayıp kurutup emzirmedikten sonra diğerini doğurmuyor ne müthiş bişey değilmi?

Valla bebişler şimdi beni yormuyolar daha, Lokum hallediyo herşeyi, bana sevmek kalıyor. Doğum olduğu gece uykusuzluktan öldüm sabah oldu çünkü başında. 1 saat uyuduk hep birlikte sonra işe gittim.

Bana bol bol yemek hazılamak işi kalıyor kızım için, çok acıkıyor doğal olarak, bol bol süt üretiyoruz bebişlerimize. Çok tatlılar, çoookkkkkk. Tabi ki sık sık foto video çekiyorum atarım sayfaya, yeni yeni kuyruklarını sallamaya başladılar. Hergün yeni heyecanlar yaşatacaklar, hele de gözleri açılınca napıcaz evde bilmiyorum, bıcır bıcır ayağımızın altında dolanan 6 canavar,
biri paçadan tutacak biri ayaktan :))))

Kızım herkese göstermek istemiyo bebişleri, e taze anne kıskanıyoruz azcık ama annesine herşey serbest. Alıyorum koynuma teker teker hepsini. Lokum da eski hareketliliğine kavuştu, yavruları uyutuyor sonra geliyor yanıma kapıya gidiyor gezmeye gidelim diye. Çıkıyoruz bi sahil turu, bi park gezisi; hoplayıp zıplamayı özlemiş çocuğum :)) gelişmeleri bildireceğiz yine, hoşçakal Jessie ye kocaman bi öpücük kondur benim için :))


Ayşe Yurdakul Aybak