23 Temmuz 2011 Cumartesi

CanPet'den Cevap

CanPet siparişimle ilgili şikayetlerimi sizlerle BU YAZIDA paylaşmıştım. Geçen bu süre zarfında(2 hafta) CanPet'den ses soluk çıkmamıştı, ta ki düne kadar.

Dün bir bey beni arayarak konuyla ilgili detaylı bilgi aldı. Kendisine olan biteni detaylıca anlattım, o da sabırla dinledi. Bana benim telefonda görüşüp, mail yoluyla iletişim kurmaya çalıştığım bayan müşteri hizmetleri yetkilisinin işine son verildiğini bildirdi. Söylediğine göre söz konusu bayanla ilgili çok fazla şikayet almışlar. Benden özür dileyerek yapabileceği bir şey olup olmadığını sordu. Ben de bu saatten sonra artık olanın olmuş olduğunu ama yine de aradığı için teşekkür ettiğimi söyledim. Müşteri politikasına yönelik iyi yönde çalışıp düzeltici önlemler alan bir firma zaten ne yapabileceğini bana sormazdı. Geçmişte de kalmış olsa yaşadığım sorunları unutturmak için müşteri geri kazanımına yönelik aksiyon alırdı.

Umarım yeni çalışanlarıyla aynı sorunları yaşamazlar ve bundan sonra kimse mağdur olmaz.