29 Ağustos 2011 Pazartesi

Jessie'nin Balıklı, Sebzeli, Lor Peynirli Erişte

Jessie'ye yaptığım balıklı ve sebzeli erişte o kadar nefis oldu ki yarısını da ben yedim..:) İçerisinde yok yok, misler gibi oldu, afiyet bal şeker olsun oğluşuma..:) 


Malzemeler 
- Erişte 
- Balık 
 - Kabak 
- Havuç 
- Lor Peyniri (yağsız ve tuzsuz olduğu için köpekler yiyebiliyor) 
- Elma sirkesi 




Yapılışı 
- Erişte, kabak ve havuçları suda haşladım, suyunu tam erişte çekecek kadar koydum. (Böylece suyunu süzmeme gerek kalmadı ve suyu ile birlikte vitaminin kaçmasını önledim) 
- Eriştenin suyunu çekmesine yakın temizlenmiş olan balıkları da ekleyerek erişte ile birlikte onları da pişirdim. 
- Erişte suyunu tam olarak çekip, balıklar da pişince lor peynirini ekledim. 


Jessie'nin bu öğünü hem sebze, hem karbonhidrat, hem de protein kaynakları içerdiği için çok sağlıklı ve faydalı oldu. 
- Balık omega 3 ve 6 içeriyor, kas yapısını güçlendiriyor ve köpekler için çok faydalı 
- Lor Peyniri kalsiyum içeriyor, kemikler ve iskelet yapısını güçlendiriyor 
- Elma sirkesi tüyler için çok faydalı, ayrıca bakterileri temizleme özelliği var 
- Sebzeler sindirim sistemini ve bağırsakları düzenliyor.