30 Ağustos 2011 Salı

Ramazan Bayramınız Mübarek, Zafer Bayramınız Kutlu Olsun!


Çifte bayram diye buna derler! Bugün hem Şeker Bayram'ının ilk günü, hem de 30 Ağustos Zafer Bayramı! 

Bu sabah 7:30'da Jessie ile sabah gezintimize çıktık. Jessie Mişa'sı ile oynarken, ben de Filiz Hanım ve Hasan Bey ile sohbet ettim, bayramlarını kutladım. Hayatımda gördüğümen hayvan sever aile olan Paçal ailesinin tüm fertlerini çok seviyorum ve Filiz Hanım ve Hasan Bey'i artık kendi annem babam gibi görüyorum desem yeridir. Sağ olsunlar hiçbir zaman güler yüzlerini ve hoş sohbetlerini eksik etmezler. İyi ki varsınız! 

Sonra Jessie ile markete gittik ve minik kuşum beni market kapısında 20 dakika bekledi. Tasmasız bir şekilde ve yerinden bir santimetre bile kımıldamadan, maşallah benim oğluşuma..:) 

Eve dönünce Jessie'me garnitürlü kuşbaşı, kendime de bayram kahvaltısı hazırladım ve afiyetle yedik. Garnitürlü kuşbaşının tarifini ve resimlerini daha sonra paylaşacağım..:) 

Daha sonra ben biraz kitap okudum ve birkaç gündür Jessie de ben de uykusuz kaldığımız için uyuyalım dedik. Tam da o sırada bayram zilleri çalmaya başladı ve Jessie'min çocuk sevgilileri teker teker bayramımızı kutlamaya doluştu. Biz de onlara şeker ve baklava ikram ettik...:) 

Haliyle Jessie onları görünce dışarı çıkmak istedi ve uykumuz yarıda kaldı. Bu yüzden normalden biraz daha erken dışarı çıktık. 5 gibi çıkıp güzelce gezerek 7'ye doğru eve geldik. İşte bizim bayram günümüz de böyle huzur içinde geçti. 

Bizi takip eden herkesin Ramazan Bayram'ını en içten dileklerimizle kutlar; büyüklerimizin ellerinden, küçüklerimizin gözlerinden öperiz. Ayrıca bu günü bizlere armağan eden yüce Atatürk'ümüzü sevgi ve saygıyla anarak Zafer Bayram'ımızı da kutluyoruz. Jessie & Mehtap