2 Eylül 2011 Cuma

Kötü Bir Rüya Gördüm, Hayır Olsun!

Sabah çok kötü bir kabusla uyandım. Allah hayır etsin. Kalkar kalkmaz minik kuşuma sıkı sıkı sarıldım, kollarımın arasından uçup gitmesine izin vermedim ama rüyamda tam da bu oldu. Ellerim bomboş, yüreğim acıyla doldu... 

Rüya olduğunu anlayınca ne kadar sevindiğimi kelimelerle anlatmam mümkün değil. 
Allah kimseyi yavrusundan ayırmasın. 
Ölümlere çare yok, katlanmak zorundayız bir şekilde; acı da olsa, zor da olsa! 
Kayıplar ise çok daha ayrı bir acı olsa gerek. 
Hem derin bir acı, hem de her an bulunuverir mi umuduyla yaşamak eminim ki çok zordur. 
Meçhul, insanın kendini belirsizliklerden kopararak ileriye bakmasını, planlar yapmasını da engelleyebilir. 
Diyorum ya, Allah hiç birimizin başına vermesin, yavrularımız hep sağlıklı, mutlu, huzurlu ve dizimizin dibinde olsun. 

Anneciğin seni çok seviyor güzel oğlum benim!