13 Eylül 2011 Salı

Jessie'nin Yatağı Kafamı Nasıl Yardı?

Jessie'nin yatağını çamaşır makinesine yerleştirmek icin 15 dakika inat ettim. Veee sığdırmayı basardim. Kapağı kapatamadığımı saymazsak. :) 5 dakika da kapıdan destek alıp kapagini kapatayım diye kalkarken;
 "PAAAATT"!!! 

Sonraki 5 dakikaya dair hatırladıklarım; duvardaki kaloriferin sivri ucu, kafamda ötüşen kuşlar ve Jessie'min banyonun önünde ağlaması. 

Sonuçlar; 
1- Kafamdan akmış yarim şişe kan, kafamda koca bir yarık ve şiş 
2- Hafızam hala yerinde; TV'yi açıp test ettim; Tayyip'i gordum ve hatırlıyorum malesef :) 
3- 10 dakika daha uğraşıp yatağı makineden çıkarmam ve balkonda elimde yıkamam :( 

Kıssadan hisseler; 
1- Çamaşır makinesi deyip geçmemek, huyuna gitmek gerekir. İnatlaşınca sağlığa zararlı olabilir.:) 
2- Amerikalı böyle bir durumda Samsung'a dava açıp zengin olabilir, ancak Türk halkı acılarla yoğrulmaya mahkumdur. 


Kafamın yıkanıp temizlenmiş hali;