11 Haziran 2010 Cuma

Guzel oglum cok hastalandi, parklardaki grip salginina dikkat!

Jessie dunden onceki gece 1 gibi kusma, bogurme ve oksurme nobetiyle baslayan bir hastaliga yakalandi. Yavru kusum kusarken benden utanir, gostermek istemez. Kustugunu duydugum ses uzerine onu aradigimda ve gizli sakli bir kosede buldugumda farkettim. Gozler nasil mahsun ve utangacti, yuzume bakamiyordu. Korkmamasi icin bol bol sevdim, oksadim, sevgi sozcukleri soyledim ve hemen onu kustugu odadan cikardim. Sonrasinda gegirme gibi yuksek seste bogurmeler basladi ve sabaha kadar da devam etti.


Ben yine disarida benden gizli yedigi birseyler dokunmustur diye dusundum, cunku kusmugunda cim de vardi. Ancak oglen 12'ye dogru kardesim aradiginda kardesimin panik sesinin yanisira arkadan oglumun boguren sesi cok net gelmekteydi. Kardesime zaman kaybetmeden onu veterinere goturmesini soyledim, tum gun toplantim vardi ve ben cikamiyordum cunku. Allahtan kardesim o gun gunduz evdeydi ve o an isi yoktu, yoksa aksama kadar hali ne olurdu hic bilmiyorum. Erkut Bey Nisantasi'nda bize cok yakin bir veteriner, cok da ilgili ve isinde iyi. Hemen kendisini arayip bilgi verdim ve yolda olduklarini soyledim. Muayene sonrasinda ise hem kardesim hem de Meltem ile konustugumda kisaca sunlari ogrendim;


Bu aralar grip salgini varmis malesef ve baska kopeklerle oynarken ya da parklarda diger kopeklerin salyasini koklarken bulasiyormus. Bu aralar bircok kopekte gorulmekteymis. Hastaligi daha sonra detaylica yazacagim, simdilik tedavi surecinde igne oldugunu ve oksuruk surubu kullandigini yazacagim. Ek olarak diger kopeklerle temas etmesi, fazla disari cikmasi da yasak. Parklar salya birakabilecegi ya da kapabilecegi icin su an bize kapali yani, zaten tuvalet ihtiyaci icin cikariyorum sadece ve sonra birazcik yuruyup eve geliyoruz.

Sabah yine boguruyordu ama surubunu verince biraz rahatladi. Haftasonu da oglumu Bebek Senligi'ne goturecektim, tabii yalan oldu. Bir an once iyi olsun yeter ki ben her zaman gotururum..:(

Lutfen dikkat edin, ben detaylari sonra yazacagim.